חדשות יהדות

סוף טוב: 7 ספרי התורה שנגנבו – נמצאו בשלמותם

בשבוע שעבר נגנבו 7 ספרי תורה מבית כנסת בעיר שדרות. לאחר פעולות חקירה סמויות, אותרו הספרים בשלמותם והושבו לבית הכנסת

  • כ"ט שבט התשפ"א
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

בשבוע שעבר נדהמו תושבי שדרות לגלות כי 7 ספרי תורה ומגילות נגנבו מבית ספר בעיר בשעות הלילה. שוטרי תחנת שדרות הוזעקו למקום, והחלו במגוון פעולות חקירה סמויות, כאשר הם משלבים אמצעים טכנולוגיים ויחידות נוספות במרחב לכיש.

אמש (רביעי), פחות משבוע לאחר הגניבה, כוחות המשטרה איתרו את החשודים ואת ספרי התורה, שהוטמנו במשק במושב נוגה. השוטרים פשטו על המקום, איתרו את ספרי התורה בשלמותם, והביאו אותם לתחנת המשטרה. במקביל, אותרו 5 חשודים המתגוררים בערים ובמושבים הסמוכים, והם נעצרו ויובאו לחקירה.

מפקד תחנת המשטרה בשדרות, סגן ניצב מאיר חכמון, עדכן את גבאי בית הכנסת בדבר איתור הספרים, והזמין אותם להגיע אל תחנת המשטרה על מנת לזהותם ולקבלם חזרה לידיהם.

עם תום מלאכת זיהוי ספרי התורה, שוטרי התחנה הובילו את ספרי התורה בחזרה למקומם המקודש, בארון הקודש שבבית הכנסת.

"אנחנו מתרגשים מאוד ושמחים לבשר לכם שהצלחנו לאתר הלילה את ספרי התורה. כלל שוטרי התחנה התגייסו למשימה על מנת לחקור את המקרה שנכנס לנו לדם ולנשמה, עם הרבה רגש אישי, וידענו שאנחנו הולכים לעשות הכל כדי להשיב את ספרי התורה חזרה לתושבי העיר", אמר סגן ניצב מאיר חכמון.

"אני מודה למפקד תחנת שדרות, סנ"צ מאיר חכמון, ולשוטרי התחנה, על העבודה המאומצת והזריזה שלהם למציאת ספרי הקודש שנגנבו מבית הכנסת 'דקר'", אמר ראש עיריית שדרות, אלון דוידי. "לראות הבוקר את ההתרגשות והשמחה על פניהם של גבאי ומתפללי בית הכנסת זה היה מחמם לב והאירוע קורה ערב ראש חודש אדר שכולנו מרבים בו בשמחה ועכשיו השמחה כפולה. יישר כוח גדול".

תגיות:ספר תורהגניבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה