חדשות בארץ

ניסנקורן הודיע: לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים

שר המשפטים לשעבר, שפרש מכחול לבן והצטרף למפלגת הישראלים של רון חולדאי, הודיע כי הוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים: "החלטתי שמוטב לזוז הצידה"

ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר המשפטים לשעבר, אבי ניסנקורן, הודיע הבוקר (ראשון) ליו"ר מפלגת הישראלים, רון חולדאי, כי החליט לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

"אני איש ציבור תקופה ארוכה, אני לוקח היום פסק זמן", כתב ניסנקורן בפייסבוק. "הבחירה במפלגת הישראלים היתה אידיאולוגית. אני מעריך את רון חולדאי ואת כל המועמדים ברשימת הישראלים. עם זאת, כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנו ריבוי מפלגות ומועמדים, מותר גם לדעת לזוז הצידה ולקחת פסק זמן. זה מה שאני עושה היום. אמשיך לסייע ככל יכולתי במאבק נגד השחיתות ולמען כלכלה חברתית ודמוקרטיה יציבה".

בתגובה להודעתו של ניסנקורן, מסר חולדאי: "אני מכבד את אבי ובחירתו, ומודה לו על הדרך המשותפת. אני אמשיך לעבוד ללא הרף כדי לאחד את מחנה המרכז-שמאל. ברור לכל שהדרך היחידה לייצר כח משמעותי היא ביחד, וכל אחד יצטרך לוותר. הציבור דורש בצדק איחוד עכשיו – ובכך אני מרוכז".

כזכור, ניסנקורן פרש בסוף החודש שעבר מכחול לבן והצטרף למפלגה החדשה שהקים ראש עיריית תל אביב. אלא שבסקרים לא נרשמה התלהבות יתירה מכניסתו של חולדאי למגרש הפוליטי הארצי, והמפלגה בראשותו לא הצליחה להמריא. בסקרים של הימים האחרונים, שנערכו לאחר בחירתה של חברת הכנסת מרב מיכאלי ליו"ר החדשה של מפלגת העבודה, מפלגת הישראלים כבר מתנדנדת על גבול אחוז החסימה.

מוקדם יותר הבוקר, הודיעה חברת הכנסת הילה שי וזאן על הצטרפותה למפלגת תקווה חדשה בראשותו של גדעון סער. שי וזאן נכנסה לכנסת מטעמה של כחול לבן, ומצטרפת לשורה ארוכה של חברי כנסת ושרים שהודיעו על פרישתם מהמפלגה. עם הצטרפותה לתקווה חדשה, תגיש שי וזאן את התפטרותה מהכנסת.

תגיות:רון חולדאיאבי ניסנקורןבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה