חדשות בארץ

ניסנקורן מצטרף לחולדאי, גנץ יכנס מסיבת עיתונאים

שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע לשר הביטחון בני גנץ על פרישתו מכחול לבן והצטרפותו למפלגתו החדשה של רון חולדאי. גנץ יכנס בערב מסיבת עיתונאים, בה הוא צפוי להודיע על כוונתו להתמודד בראשות כחול לבן בבחירות לכנסת

ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע היום (שלישי) לשר הביטחון בני גנץ על החלטתו לפרוש מכחול לבן ולהצטרף למפלגתו החדשה של ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי. "נביא בשורה למאות אלפי ישראלים אשר מרגישים שאין להם בית פוליטי – ונעשה זאת במעשים ולא בדיבורים", אמר בהודעה שנמסרה מטעמו. ניסנקורן אינו מתכוון להתפטר מתפקידו כשר המשפטים, אולם במערכת הפוליטית גוברת ההערכה כי גנץ יודיע בזמן הקרוב על פיטוריו.

גנץ יכנס בשעה 20:00 מסיבת עיתונאים, בה הוא צפוי להודיע על כוונתו להמשיך ולעמוד בראש כחול לבן ולרוץ עמה בבחירות הקרובות לכנסת. במקביל, יקיים חולדאי מסיבת עיתונאים בה יכריז על הקמת המפלגה החדשה. על פי המסתמן, ניסנקורן ישולב באחד המקומות הראשונים ברשימה.

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, הגיב על הודעת שר המשפטים: "ניסנקורן וחולדאי הם השילוב המושלם לשמאל הישראלי. הם נותנים למצביעי הימין את כל הסיבות מדוע כולם חייבים להצביע לליכוד".

עמיתו למפלגה של זוהר, חבר הכנסת שלמה קרעי, מסר: "השמאל מתגבש ברשימותיו השונות ומחדד לעם ישראל את ההבדלים בינם לבין הליכוד: דמוקרטיה מול משפטוקרטיה, סוציאליזם מול שוק חופשי, ארץ ישראל מול מסירת שטחים, מסורת ישראל מול אכילת כלבים ועוד. אני בטוח שעם ישראל מבין זאת".

מוקדם יותר היום, הודיעה חברת הכנסת מיכל קוטלר-וונש על פרישתה מכחול לבן: "לא אתמודד בבחירות הקרובות מטעם כחול לבן", מסרה. לדבריה, "לצד המשבר הבריאותי-חברתי-כלכלי, ישנן הזדמנות ואחריות אדירות לאתגור, שינוי ותיקון תפיסות, התנהלות וניהול. דרושה הנהגה אחראית וישרה, שתזהה ותממש, בשקיפות ובשיתוף, כדי לשקם אמון ולחדש תקווה".

תגיות:רון חולדאיבני גנץאבי ניסנקורןמיקי זוהרבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה