חדשות בריאות

החמרה במצבו של חבר הכנסת ביטן: הוחזר לטיפול נמרץ

חבר הכנסת דוד ביטן, שנדבק בקורונה, הוחזר למחלקה לטיפול נמרץ בעקבות הידרדרות שנרשמה במצבו. בבית החולים אמרו כי ההעברה התבצעה בשל "טיפול תרופתי שהוא זקוק לו ומצריך השגחה"

ביטן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ביטן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת דוד ביטן, שנדבק בקורונה, הוחזר הלילה (שלישי) למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא בתל השומר, בעקבות החמרה במצבו.

בהודעה משותפת שהוציא בית החולים עם משפחתו של ביטן נמסר: "חבר הכנסת ביטן הועבר למחלקה לטיפול נמרץ עקב טיפול תרופתי שהוא זקוק לו ומצריך השגחה. מלבד זאת, תהליך ההחלמה נמשך ונראה כי יחזור למחלקה רגילה עם תום הטיפול. המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולכולם על התפילות הרבות להחלמתו של דוד".

שר האוצר ישראל כ"ץ ביקר השבוע אצל ביטן. "ביקור מרגש", כתב לאחר מכן בפייסבוק. "היה כל כך משמח להתבשר, כי הוא בתהליך של התגברות והחלמה. בישרתי לו שיישמר מקומו ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, ואיחלתי לו את כל הבריאות והאושר שבעולם. כולנו מחכים לשובו".

כזכור, ביטן בן ה-60 אובחן לפני כחודש כחיובי לנגיף. כעבור מספר ימים הוא אושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בשיבא, לאחר שסבל מקשיי נשימה. בשל ההידרדרות במצבו, החליט הצוות הרפואי לחברו למכונת אקמו, המחליפה את פעולת הלב והריאות, כשהוא במצב עירות. ביום ראשון שעבר הוא נותק מהמכונה, לאחר שבמצבו חל שיפור משמעותי. ביום שישי האחרון הוא הועבר ממחלקת טיפול נמרץ קורונה למחלקה פנימית קורונה.

תגיות:דוד ביטןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה