חדשות בארץ

פצועה קשה בפיגוע יידוי אבנים בכביש חוצה בנימין

האישה, כבת 40, נפגעה בראשה מיידוי אבנים לעבר מכוניתה סמוך לכניסה ליישוב נווה צוף. שני ילדיה, שנסעו עמה ברכב, לא נפגעו. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר החשודים בזריקת האבנים

זירת הפיגוע (קרדיט צילום: דוברות בנימין)זירת הפיגוע (קרדיט צילום: דוברות בנימין)
אא

תושבת חבל בנימין, כבת 40, נפצעה בצהריים (ראשון) באורח קשה בראשה מאבנים שנזרקו לעבר מכוניתה בכביש 465 (חוצה בנימין), סמוך לכניסה ליישוב נווה צוף. שני ילדיה, שהיו עמה ברכב, לא נפגעו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א וכוח רפואי של צה"ל העניקו לפצועה טיפול ראשוני. היא פונתה בהמשך לבית החולים שיבא בתל השומר. משיבא נמסר, כי "הפצועה נקלטה בחדר הלם. מצבה מוגדר קשה, והיא עוברת בדיקות הערכה במיון".

פראמדיק מד"א, אורי גבריאל, סיפר: "הפצועה חולצה מהרכב כשהיא בהכרה מעורפלת, וסובלת מחבלה מדממת בראשה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני, שכלל חבישה ועצירת דימומים, ופינינו אותה לבית חולים כשהיא בהכרה מעורפלת ומצבה יציב".

מדובר צה"ל נמסר, כי "התקבל דיווח על אזרחית שנפצעה כתוצאה מיידוי אבנים סמוך לכפר דיר ניזאם שבמרחב החטיבה המרחבית 'אפרים'. כוחות צה"ל במרדף אחר החשודים".

בהודעה שהוציאה המועצה האזורית מטה בנימין, נאמר: "לפני כשעה יידו כעשרה פורעים ערבים אבנים על תושבת בנימין, שנסעה עם שניים מילדיה בכביש חוצה בנימין. התושבת כבת 40 ספגה פגיעה חזקה בראשה מאחת האבנים. תושב שנסע מאחוריה הבריח את הפורעים. האישה מפונית לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעת ראש, ומצבה מוגדר קשה. הילדים לא נפגעו בגוף".

ראש מועצת מטה בנימין, ישראל גנץ, קרא לממשלה "להגדיר לצה"ל אפס זריקות אבנים. זה אפשרי, צה"ל יודע לעשות את זה. תחזירו את השלווה, תמגרו את זריקות האבנים". 

ראש מועצת מטה בנימין, ישראל גנץ (וידיאו: דוברות בנימין)

תגיות:בנימיןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה