חדשות בריאות

ח"כ זוהר: "סגר מלא – מהלך יעיל, כל מי שיתנגד – פופוליסט"

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, קרא לאשר את הצעתו של שר הבריאות יולי אדלשטיין להטיל סגר מלא למשך שבועיים: "מהלך חשוב ונכון, שיכול להחזיר את ישראל לשגרה מלאה"

זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, קרא הבוקר (ראשון) לאשר את הצעתו של שר הבריאות יולי אדלשטיין ולהטיל סגר מלא ברחבי ישראל למשך שבועיים.

בציוץ בטוויטר כתב זוהר, כי "בקשת שר הבריאות מהממשלה להצביע על סגר מלא לשבועיים היא מהלך חשוב ונכון שיכול להחזיר את ישראל לשגרה מלאה. אם בקשתו תתקבל – נוכל להיות הראשונים בעולם שפותחים את הכלכלה, ויש לכך חשיבות גדולה".

זוהר הדגיש, כי "יחד עם פיצוי כספי הולם ומשמעותי לעסקים, הסגר יהווה מהלך מושלם ויעיל. כל מי שיתנגד – פופוליסט".

על רקע העלייה המתמשכת בתחלואת הקורונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס השבוע את קבינט הקורונה, כדי לדון בהידוק הסגר שהוטל בתחילת השבוע שעבר. בלשכת שר הבריאות אמרו אמש, כי "נוכח עלייה משמעותית ומדאיגה בתחלואה ובמספר החולים הקשים, וגילוי מקרי מוטציה, שר הבריאות אדלשטיין מתכוון להביא הצעת החלטה לממשלה לסגר מלא לתקופה קצרה של שבועיים. זאת נוכח המלצת אנשי המקצוע של המשרד. שר הבריאות קורא לכל מקבלי ההחלטות לנהוג באחריות ולהימנע מפופוליזם של בחירות".

מוקדם יותר הבוקר, עדכן משרד הבריאות כי אתמול אובחנו 3,977 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. כבכל סוף שבוע, מספר הבדיקות היה נמוך יחסית – כ-75 אלף (ללא בדיקות חוזרות לאבחון החלמה). שיעור הבדיקות החיוביות עמד על 5.3%.

50,299 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 1,302 מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. 729 חולים נמצאים במצב קשה, ו-179 מתוכם מחוברים למכונות הנשמה. מצבם של 211 חולים מוגדר בינוני.

מפרוץ המגפה אותרו בישראל קרוב ל-436 אלף נשאי קורונה. 3,391 בני אדם נפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

תגיות:מיקי זוהריולי אדלשטייןסגרנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה