דיכאון וחרדות

מעוניינים בשער לעולם הנפש? זה הקורס בשבילכם

מעוניינים לעזור לסביבה ולקהילה? מעוניינים להיכנס לתחום החשוב כל כך, בעיקר בתקופת הקורונה? אתם מוזמנים לקורס מיוחד של הרב אייל אונגר, ראש מרכז "הישגים"

  • י"ב טבת התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נושא הטיפול והעזרה לנפש, הוא ללא הספק הטרנד החם של העשור האחרון. התחומים החדשים, הפסיכותרפיה והקאוצ'ינג, על שלל השיטות ודרכי הטיפול שלהם, לצד הפסיכולוגיה, הפסיכיאטריה והעבודה הסוציאלית הוותיקים, זכו לעדנה ולמודעות ציבורית גוברת והולכת. אנשים מבינים שעזרה נפשית היא לא מום או פסול, אלא עניין טבעי ומתבקש, שדווקא הטיפול הנכון והמהיר עוזר להעלים אותו הרבה יותר מהדחקה והסתרה.

הרב אייל אונגר, ראש מרכז "הישגים" העוסק שנים רבות בתחום, אחרי מאות תלמידים ומספר ספרים שהודפסו בעשרות אלפי עותקים, פיתח סדנה מיוחדת, העוסקת בשער של הטיפול הנפשי. ישנם תחומים רבים ושיטות שונות, ישנם רבדים שונים והסתעפויות מרובות, ובסדנה אחת תמציתית ומסודרת, בה תלמדו את יסודות הפסיכותרפיה ואשר בסיומה תקבלו תעודת "יועץ פסיכותרפיה", תוכלו להיכנס בקלות ובמהירות לתחום העדין והמורכב, ולהתקדם הלאה לאפיק הייחודי שבו תרצו לעסוק.

הסדנא היא בת 20 מפגשים, 3 שעות כל מפגש, ובכפוף להוראות משרד הבריאות. ניתן להשתתף באופן פרונטלי בקפסולות, ומי שמעוניין לחסוך את היציאה מהבית, יכול להשתתף, במחיר מוזל יותר, באמצעות ה"זום". בסיום הסדנא מקבל כל משתתף תעודת "יועץ פסיכותרפיה" ממרכז "הישגים" בראשות הרב אייל אונגר.

לפרטים לחצו כאן, או חייגו 073-2221280, או במייל: nafshi@htv.co.il

תגיות:נפשקורס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה