חדשות בארץ

סיכום חדשות יום כיפור: בן 12 נהרג בתאונת אופניים, סוכל פיגוע בבית כנסת

סיכום חדשות יום כיפור: בן 12 נהרג בתאונת אופניים, סוכל פיגוע בבית כנסת

אא

סוכל פיגוע בבית כנסת בגרמניה: בליל יום כיפור סוכל פיגוע בבית כנסת בעיר האגן שבגרמניה. הרשויות ציינו כי הפיגוע שסוכל היה איסלאמיסטי, והן נעזרו במידע קונקרטי כדי לסכל אותו. לדבריהן, הגיעו הדיווחים מארגון ביון זר.  בהמשך נעצר אזרח סוריה בן 16 שכתב בצ'אט שהוא מתכוון לפוצץ את המקום. יצוין כי הדבר קרה שנתיים לאחר ששני יהודים נרצחו בפיגוע בבית כנסת בגרמניה במהלך יום כיפור.

תאונת אופניים קטלנית: רוכב אופניים בן 12 נפגע מרכב בכביש 4 ונהרג במקום. רוכב אופניים אחר, בן 11, שנסע בנתיבי איילון, נפגע קשה. כמו כן צעיר בן 20 שרכב על אופנוע בסמוך לצומת געתון נהרג.

226 בני אדם נזקקו לטיפול רפואי לאחר שנפצעו במהלך רכיבה על אופניים, סקטבורדים, קורקינטים וגלגיליות במהלך יום כיפור. מתוכם 5 באורח בינוני.

התייבשו בעקבות הצום: במהלך  יום כיפור הוזעקו צוותי ההצלה להגיש טיפול רפואי ל-2,583 בני אדם. מתוכם 239 התעלפו, התייבשו וחשו ברע בעקבות הצום. 1,838 שפונו להמשך טיפול בבתי החולים.

המגעים עם ארה"ב: ראש הממשלה נפתלי בנט התבטא בערב החג בנוגע לכך שאין בכוונתו לפגוש את יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. בתגובה לכך אמר דובר מחלקת המדינה כי ארה"ב לא לוחצת על ישראל להיכנס למשא ומתן עם הפלסטינים בקרוב. "זו לא נקודת זמן בה אנחנו מצפים לראות משא ומתן ופריצת דרך", כך אמר.

מתקדמים לחיסוני ילדים: פייזר עדכנה על כך שהיא עומדת להגיש ככל הנראה בחודש הבא ל-FDA את הנתונים לגבי חיסון ילדים בני חצי שנה עד חמש, כך שייתכן שכבר בחורף הם יוכלו להתחסן. על פי הדיווח, הילדים יקבלו מינון שהוא עשירית משל מבוגרים.

מחקר ישראלי על החיסונים: מחקר ישראלי מטעם מכון ויצמן, האוניברסיטה העברית, הטכניון, מכון גרטנר ומכון KL הציג לראשונה נתונים על פיהם מנה שלישית של חיסון הבוסטר משפרת את ההגנה החיסונית פי עשרה ואפילו יותר, ביחס למי שחוסן בשתי מנות בלבד לפני חמישה חודשים ומעלה.

תגיות:יום כיפוראופנייםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה