חדשות בארץ

קושנר: "שאלוקים יעניק שלום לנו ולכל ישראל"

בפתח פגישתו עם ראש הממשלה נתניהו, אמר חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר, כי "השלום במזרח התיכון אפשרי רק בזכות אלוקים. מי ייתן ונמשיך להעריך בכל יום את הניסים של אלוקים"

נתניהו וקושנר, אתמול (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו וקושנר, אתמול (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר, נפגש אמש (שני) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו – מפגש פרידה לפני סיום כהונתו של הממשל האמריקני היוצא.

את דבריו בהצהרה המשותפת עם נתניהו בפתח הפגישה, ניצל קושנר בין היתר לפרידה מהעם בישראל: "אני רוצה להביע את אהבתי ואיחוליי לעם ישראל הנפלא", אמר. "אתם תישארו בתפילותיי היומיות, ואני בטוח שעתידכם ימשיך להיות מזהיר ומלהיב".

"השלום במזרח התיכון הוא משימה כל כך בלתי אפשרית, כך שהוא אפשרי רק בזכות אלוקים", הוסיף קושנר. "בכל בוקר בתפילה אני אומר 'שים שלום', ואני מבקש מאלוקים להעניק שלום לנו ולכל ישראל. מי ייתן ונמשיך להעריך בכל יום את הניסים של אלוקים, וללכת תמיד בדרך הנכונה כדי להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר".

קושנר וחברי המשלחת האמריקנית שנלוו אליו יצאו הבוקר בטיסה ישירה למרוקו, יחד עם משלחת ישראלית בראשות ראש המל"ל מאיר בן שבת. "זה ביקור פורץ דרך שיזרז את נרמול היחסים בין ישראל למרוקו", אמר נתניהו. הוא שיבח את קושנר על התפקיד שמילא בהשגת הסכמי השלום עם מדינות ערב: "במהלך השנים פגשתי אנשים מוכשרים ממדינות שונות, שניסו לקדם שלום במזרח התיכון. לכולם היו ערכים וכוונות נעלים. כולם לחמו להותיר את חותמם, אך רק מעטים נחלו הצלחה גדולה ממך, ג'ארד. אתה יכול להיות גאה בתרומתך לנרמול היחסים בין ישראל לעולם הערבי והמוסלמי ולשלום במזרח התיכון"

"יוזמת אברהם לשלום של הנשיא טראמפ כבר יצרה סדרה שלמה של פריצות דרך", הוסיף נתניהו. "שלום עם איחוד האמירויות הערביות, עם בחריין, עם סודאן וכעת שלום עם מרוקו. אלה ארבעה הסכמי שלום בחודשים ספורים – ויהיו עוד. אני מאמין שיהיו עוד רבים אם נפעל בהתאם למדיניות הזאת".

"ברצוני להודות לנשיא טראמפ על תמיכתו האיתנה ומנהיגותו, על כל מה שהוא עושה למען מדינת ישראל. אני חושב, שכולנו חבים לו חוב גדול. אנו חבים חוב גדול על פעולותיו הגדולות ומנהיגותו. ההישגים האלה יחזיקו מעמד, כמו הסכמי השלום האלה. אני מודה לך, ג'ארד, וברצוני להודות לכולכם על שסייעתם למאמץ הגדול הזה. לעולם לא נשכח זאת", חתם ראש הממשלה את דבריו.

תגיות:ג'ארד קושנר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה