חדשות בריאות

אחרי ביטן ואשר: חברת הכנסת הילה שי וזאן נדבקה בקורונה

חברת הכנסת מטעם כחול לבן, הילה שי וזאן, מסרה כי היא חשה בתסמינים קלים: "היזהרו, היבדקו ולכו להתחסן". משפחתו של חבר הכנסת דוד ביטן, המאושפז במצב קשה לאחר שנדבק בנגיף, הוסיפה לו את השם חי על פי הנחייתו של מרן הגר"ח קנייבסקי

בניין הכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90. אילוסטרציית קורונה: שאטרסטוק)בניין הכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90. אילוסטרציית קורונה: שאטרסטוק)
אא

חברת הכנסת הילה שי וזאן (כחול לבן) נדבקה בקורונה. מדוברות הכנסת נמסר הבוקר (שני), כי קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עודכן כי היא נמצאה חיובית בבדיקה שעשתה לאבחון הנגיף.

הפעם האחרונה בה שהתה שי וזאן בכנסת הייתה ביום רביעי האחרון. ביום חמישי היא השתתפה, יחד עם חברי סיעתה, בהדלקת נרות חנוכה שערך שר המדע יזהר שי בגינת ביתו. "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות", נאמר בהודעת דוברות הכנסת.

שי וזאן כתבה בהמשך בטוויטר: "לצערי נמצאתי חיובית לקורונה. אני מרגישה קלות את התסמינים, ומקווה להתחזק במהרה. היזהרו, היבדקו ולכו להתחסן".

נציגת כחול לבן היא השלישית מבין חברי הקואליציה שנדבקו בתקופה האחרונה בקורונה. יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, יעקב אשר (דגל התורה), עדכן אתמול על הידבקותו בנגיף. הוא חש בטוב, וממשיך לעבוד מביתו. חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) מאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא. משפחתו עדכנה במוצאי שבת, כי "בהמלצת הצוות הרפואי הוא ממשיך להיות מחובר למכשיר האקמו ומתקשר עם סביבתו. מצבו מוסיף להיות קשה אך יציב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין, שהתחסנו שלשום בבית החולים שיבא, ביקרו לאחר מכן את ביטן. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי השניים "מסרו לו איחולי החלמה מהירה ונופפו לו לשלום מבעד לחלון מחלקת הקורונה בבית החולים".

אתמול דווח, כי על פי הנחייתו של מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי, הוסיפה המשפחה לשמו של ביטן את השם חי. היא ביקשה להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלמה של דוד חי בן מרגלית.

תגיות:יעקב אשרדוד ביטןנגיף הקורונההילה שי וזאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה