חדשות בריאות

נחצה רף 2,500 הנדבקים: "לא נוכל לחמוק מהגבלות נוספות"

על פי נתוני משרד הבריאות, אתמול אובחנו 2,862 נדבקים חדשים בקורונה. סגן שר הבריאות, יואב קיש: "המגמה ברורה – הולכים לריסון מהודק"

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי אתמול אובחנו בישראל 2,862 נדבקים חדשים בקורונה – מעבר לרף ה-2,500 בו, על פי החלטת הממשלה, אמורות להיות מוטלות הגבלות נוספות, במתווה של "ריסון מהודק".

על פי הנתונים, ביממה שחלפה פוענחו כ-82 אלף בדיקות קורונה, ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן עמד על 3.5%. מצבם של 381 חולים מוגדר קשה, ביניהם 138 מונשמים. מפרוץ המגפה נפטרו 3,022 בני אדם כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

סגן שר משרד הבריאות, יואב קיש, התייחס הבוקר לזינוק בנתוני התחלואה. "אנחנו בתקופה לא טובה", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "יש עלייה ברורה בתחלואה. לא נוכל לחמוק מהגבלות משמעותיות לפני שנראה את השפעת החיסון".

קיש ציין כי יש לבחון את הנתונים במגמה שבועית, אבל הבהיר: "המגמה ברורה – הולכים לריסון מהודק. עבודה ללא קבלת קהל תישאר, וגם החינוך בערים הצהובות והירוקות".

כזכור, ביום חמישי שעבר החליטו שרי הממשלה שלא להטיל הגבלות נוספות במהלך ימי החנוכה, אולם קבעו כי כאשר מקדם ההדבקה (R) יעלה ל-1.32, או כשמספר הנדבקים החדשים ליום יגיע ל-2,500, תופעל התוכנית ל"ריסון מהודק" לפרק זמן של שלושה שבועות. במסגרת מתווה זה, תיאסר כל פעילות המסחר וייסגרו מקומות העבודה עם קבלת קהל. אם בתום תקופה זו מקדם ההדבקה ירד מתחת ל-1 או שמספר הנדבקים היומי יירד לפחות מ-1,000, הריסון המהודק ייפסק; במידה ולא – תיכנס ישראל לסגר מלא.

תגיות:משרד הבריאותיואב קישנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה