ונשמרתם

ניקתה את המקרר שלה, והרסה אותו לגמרי. עכשיו היא משתפת בטעות

גולשת מסידני, אוסטרליה, משתפת בטעות קריטית שעשתה בניקיון המקרר שלה - לאחר שכל החלק התחתון שלו נהרס לחלוטין על ידי כתמים בהירים שנוצרו עליו. "לא היה לי מושג שזה מה שיקרה", היא אומרת

אא

גולשת מסידני, אוסטרליה, משתפת בטעות קריטית שעשתה בניקיון המקרר שלה - לאחר שכל החלק התחתון שלו נהרס לחלוטין על ידי כתמים בהירים שנוצרו עליו. 

"לא היה לי מושג שזה מה שיקרה", היא משחזרת בפוסט כאוב שהעלתה לרשתות החברתיות בארצה. 

לא היה לה מושג שהוא אמנם נקרא 'ספוג הפלא', אבל אי אפשר לנקות כל דבר בעזרתו. "רכשתי את ספוג הפלא כי הוא מנקה 'על יבש' ולא צריכים חומרי ניקיון איתו", היא מסבירה. 

החומר הפעיל שבספוג הפלא - המלמין, אכן מנקה משטחים רבים וגם כאלה שנושאים עליהם כתמים עיקשים, אולם ישנם משטחים שאסור לו לבוא עמם במגע, ואחד מהם הוא נירוסטה. 

"בהתחלה אהבתי את הספוג הזה כל כך", כותבת הגולשת. "הוא ניקה כל כך טוב את רוב המשטחים בבית שלי, אבל בשנייה הראשונה שראיתי את הכתמים על מקרר הנירוסטה - לקחתי צעד אחורה ורציתי לבכות. נאלצתי להחליף מקרר בגלל טעות כל כך איומה".

לדבריה, היא הייתה תמימה מדי כשלא  בדקה בדיוק, עבור אלו משטחים ספוג הפלא מתאים, ומה אסור בתכלית האיסור לנקות בעזרתו.

במקרים כאלו, יש לנו נטייה לחשוב שהכל יסתדר מעצמו, שהטעות לא תהיה קריטית כל כך ושמקסימום נביא חומר שיתקן את זה - אבל יש טעויות שאי אפשר לתקן, כמו במקרה הזה. כעת מבקשת הגולשת להזהיר אנשים תמימים כמותה, וקוראת להם לבדוק ולוודא שהם יודעים איך להשתמש בספוג הפלא, כמו גם בתכשירי ניקיון אחרים. 

תגיות:מקררניקוינירוסטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה