חדשות בארץ

חדשות השבת: האחים יונגרייס נהרגו בתאונת דרכים, החיסון של פייזר אושר

האחים ידידיה ואלישיב יונגרייס נהרגו בערב שבת בתאונת דרכים, 1,818 אובחנו עם קורונה, החיסון של פייזר קיבל את אישור ה-FDA. סיכום חדשות השבת

אא

תאונת דרכים קטלנית: האחים ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, בני 5 ו-7 מהיישוב בית אל נהרגו בתאונת דרכים בערב שבת, בכביש 1 בסמוך ללטרון. ברכב נהג דודם שנפצע קשה. גם אחיהם בן ה-10 היה ברכב ופונה לבית החולים במצב קשה. אימם של הילדים היא יולדת והדוד לקח אותם להיות עם משפחתו בשבת. עם צאת השבת דווח על כך שמצבו של האח בן ה-10 התייצב והוא יצא מכלל סכנה.

נערה נפצעה במערת קשת: נערה בת 14 שטיילה במערת קשת נפלה למדרון תלול ונפצעה קשה מאוד. היא פונתה לבית החולים על ידי כוחות ההצלה ולוחמי צה"ל.

תאונה נוספת התרחשה בשפלה: צעירה נהרגה בשבת אחר הצהריים וצעירה נוספת שנסעה איתה ברכב נפצעה באורח אנוש. התאונה אירעה בכניסה למושב משמר השבעה.

הקורונה בישראל: 1,818 אובחנו אתמול (שישי) כחיוביים לקורונה. במהלך השבת אובחנו 656 נוספים. שיעור החיוביים ביום שישי עמד על 2.4% ושיעור החיוביים בשבת עמד על 2.6%.

אישור אמריקאי לחיסון של פייזר: פאנל המומחים של ה-FDA העניק את אישור החירום לחיסון של חברת פייזר, זאת שבוע לאחר שהתקבל האישור בבריטניה. כעת הוא בדרכו לאמריקנים ולעולם כולו.

יחסים דיפלומטיים עם מדינת בהוטן: מדינת ישראל הצהירה על כך שכוננה יחסים דיפלומטיים מלאים עם מדינת בהוטן – מדינה בת 750 אלף תושבים בלבד. האיגרות עם נציגי המדינה נחתמו בטקס בדלהי.

 

תחזית מזג האוויר

מחר (ראשון) צפוי להיות מעונן חלקית וחם מן הרגיל. החל מיום שני תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות ומשעות אחר הצהריים ירד גשם מקומי עם ברקים ורעמים. בשלישי יימשך הגשם החזק באזור הצפון ויתפשט אל המרכז. גם בימים רביעי וחמישי יהיה גשום. 

תגיות:תאונהנגיף הקורונהפייזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה