חדשות בריאות

נתניהו: "היעד שלנו – להימנע ככל הניתן מסגר"

בפתח פגישתו עם ראש ממשלת סלובניה, יאנז יאנשה, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לצעדים עליהם החליט קבינט הקורונה על מנת להוריד את התחלואה: "אל תשמעו לקול הפופוליזם, אנחנו מקבלים את ההחלטות הנכונות"

נתניהו, היום (צילום מסך: לע"מ)נתניהו, היום (צילום מסך: לע"מ)
אא

(וידאו: עומר מירון, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) להחלטה שקיבל אמש קבינט הקורונה, על הטלת סגר לילי ברחבי ישראל. "ממחר אנחנו נפעיל תוכנית שמטרתה להוריד את התחלואה תוך ניסיון להימנע מסגר", אמר בפתח פגישה שקיים עם ראש ממשלת סלובניה, יאנז יאנשה, בלשכתו בירושלים. "היעד שלנו הוא להימנע ככל הניתן מסגר".

"אנחנו שוקלים שורה של צעדים שנצטרך להחליט עליהם הערב ובמהלך הדיונים בממשלה, לרבות השאלה של עוצר לילי, וכמובן הגבלות בין אזורים, הידוק אזורים אדומים וכדומה", הוסיף נתניהו. "חשוב גם עכשיו להבין – אנחנו רואים את הסוף. החיסונים יגיעו מהר מאוד. בימים הקרובים כבר יהיו כאן החיסונים הראשונים. אנחנו רואים את הסוף, אבל כמו במלחמה, אסור לנו – כשרואים את סוף המלחמה – לאבד אנשים. אנשים ימותו, אנשים יחלו במחלה קשה סתם – אפשר למנוע את זה".

"אני צריך את שיתוף הפעולה שלכם גם במילוי הנחיות משרד הבריאות וגם בהגבלות. מי שאומר 'איך יכול להיות הדבר הזה?' – כל המדינות, בלי יוצא מן הכלל, אני מדבר איתם, עם מנהיגים מאירופה, מהעולם, כל המדינות מפעילות סגרים, מפעילות אמצעים הרבה יותר קשים משלנו כי הן לא נקטו בהחלטות הקריטיות בזמן הנכון".

"אנחנו עשינו את זה, אנחנו קיבלנו את ההחלטות הנכונות", הצהיר נתניהו. "כתוצאה מזה, התחלואה והתמותה בישראל הן כמעט בין הנמוכות ביותר בעולם, בטח בעולם המערבי. אנחנו מצליחים להילחם בקורונה ורואים את הסוף, שתפו איתנו פעולה. אל תשמעו לקול הפופוליזם, אנחנו מקבלים את ההחלטות הנכונות".

תגיות:נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה