פעילות הידברות

למי הגר"ח קנייבסקי יעניק את שמן החנוכה? גם אתם יכולים לזכות

באופן נדיר וחד פעמי, ולצורך מצווה מיוחדת זו בלבד, ניאות מרן שר התורה להעניק את שמן החנוכה לחלוקה לסגולה עבור מי שישתתף במצווה העצומה הזו של הצלת הצלת נפשות של אלפי ניצולי השואה הניצבים בפני שוקת שבורה. עזרו לנו לעזור להם

  • י"ז כסלו התשפ"א
אא

סגולה ידועה ובדוקה מדורי דורות לשמור את שמן הקודש של נרות החנוכה, להשתמש בו לריפוי פגעים וכאבים, וכסגולה לנושאים רבים נוספים – בהם זיווג הגון, אישה המקשה לילד וחשוכי בנים הרוצים להיפקד בזרע של קיימא. לפי הקדמונים, הדברים נרמזו כבר בפיוט 'מעוז צור' במילים 'ומנותר קנקנים נעשה נס לשושנים'.

ואם בשמן של כל אדם הדברים אמורים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשמן מביתו של מרן רבם של ישראל, הגאון הגדול והקדוש רבי חיים קנייבסקי שליט"א, שידוע שכל ברכותיו וכל מילה היוצאת מפיו חוצבת רקיעים ובוקעת שבילים בשמים.

באופן נדיר וחד פעמי, ולצורך מצווה מיוחדת זו בלבד, ניאות מרן שר התורה להעניק את שמן החנוכה לחלוקה לסגולה עבור מי שישתתף במצווה העצומה הזו של הצלת נפשות כפשוטו, הצלת אלפי ניצולי השואה הניצבים בפני שוקת שבורה.

בקמפיין חנוכה מיוחד מגייסת 'הידברות' את הסיוע הכספי הדרוש לאותם ניצולים כדי לשרוד את החורף בשלום. כדי לממן עבורם חימום ביתי, שמיכות, מזון חם ותרופות.

באמצעות תרומה לקו החסד המיוחד 073-222-1212, תוכלו לזכות בשאריות שמן הקודש המיוחד. בתרומה של 'חבילת חנוכה חם ומאיר' בעלות של 720 שקל (180 כפול 4 תשלומים), תקבלו מארז מיוחד, ובתוכה שמן סגולה מביתו של מרן שר התורה הרב קנייבסקי שליט"א. כמו כן, שמכם יוזכר לברכה אצל גדולי ישראל לאחר הדלקת נרות חנוכה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל לביתכם סגולה יקרה שכזו, ולהרוויח שניים במחיר אחד – גם מעשה חסד נשגב של הצלת חייו של ניצול שואה, וגם רווח כפול ומכופל שיביא ברכה לביתכם.

תגיות:שמןהרב קנייבסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה