מעניין

התמונה הזו ריגשה את כל הרשת - לא תאמינו מדוע

אדם צעיר שלוקה בנפשו החליט לקפוץ מגשר לונדון, אך עוברי אורח אכפתיים שעברו במקום החליטו לסכל את מזימתו והצליחו להצילו. התמונה הזו ריגשה אלפים לאחר שפורסמה ברשתות החברתיות 

אא

זו התמונה השלימה, ואנחנו רוצים להתחיל לדבר עליה כי כמו שאתם רואים - האיש שמעבר לגשר קשור בצורה שלא תיאומן. 

מי שאחראי לקשרים הללו הם לא אחרים מאשר האנשים שעל הגשר, אנשים זרים לחלוטין שנתקלו בתרחיש הכי הזוי שיכול להיות בדרכם ליום שגרתי בעבודה: אדם צעיר שרוצה לשים קץ לחייו בקפיצה מגשר גולדרס גרין בצפון לונדון.  

עוברי האורח שראו את זה קפצו עליו, החזיקו אותו קרוב בחיבוקי דוב והתקשרו מיד למשטרה - שהגיעה מהר וקשרה אותו בחבל, כדי למנוע ממנו לקפוץ. 

האירוע אירע בשנת 2017.

במשך שעתיים שלמות החזיקו עוברי האורח את האיש, עד שהגיעה כבאית עם מעלית הידראולית שהורידה אותו בבטיחות לרחוב שנמצא מתחת לגשר, שם ציפה לו אמבולנס שפינה אותו לבית החולים. 

אחד הנוכחים בהצלה ההירואית, נייג'ל הווארד שמו, אמר כי "הקהל רצה לראות מה קורה וקיווה שיהיה לזה סוף טוב, אבל היה גם קצת תסכול כי אנשים לא הורשו אפילו לחצות את הכביש, כדי להגיע הביתה. המשטרה הייתה ידידותית מאוד, אך אנשים רצו לחזור הביתה לאחר יום ארוך בעבודה".

 

"זה היה מאוד מרגש לראות את האופן שבו אנשים הביעו את האכפתיות שלהם ועזרו לו", אמרו עוברי אורח אחרים, שהתבוננו במחזה באימה. "התמונות ריגשו אלפי אנשים, כי ממש הייתה שם אהבה ואכפתיות".

דובר משטרת המטרופולין אישר כי מדובר בצעיר שלוקה בנפשו, ובמסגרת החוק הוא פונה לקבלת עזרה במחלקה לבריאות הנפש. 

תגיות:מדהיםגשרלונדוןהצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה