חדשות בארץ

ירושלים: שריפה גדולה בקומפלקס מגורים, עשרות משפחות חולצו

השריפה החלה בקומות התחתונות של קומפלקס הבניינים, והתפשטה למספר רב של רכבים, מחסנים ודירות. עשרות משפחות חולצו על ידי לוחמי האש, וכ-30 דיירים שנפגעו באורח קל נזקקו לטיפול רפואי

  • ח' כסלו התשפ"א
(קרדיט צילום: כבאות והצלה לישראל, מחוז ירושלים)(קרדיט צילום: כבאות והצלה לישראל, מחוז ירושלים)
אא

(צילום: כבאות והצלה לישראל, מחוז ירושלים)

שריפה גדולה פרצה לפנות בוקר (שלישי) בקומפלקס בניינים ברחוב סורוצקין בירושלים. השריפה, שהחלה בקומות התחתונות של הבניינים, התפשטה למספר רב של רכבים, מחסנים ודירות. כתוצאה מהאש החזקה והעשן הרב שנפלט מהשריפה, נלכדו בבניינים עשרות משפחות.

18 צוותי כיבוי והצלה, שהוזנקו לזירה, פעלו  לחילוץ הלכודים, במקביל להשתלטות על השריפה, כיבוי החניון בו בערו רכבים רבים, פינוי העשן הרב מן הבניינים, וסריקה אחר לכודים נוספים. לאחר מספר שעות של מאבק, הצליחו הכוחות להשיג שליטה על האש.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לכ-30 מדיירי הבניין שחולצו על ידי הכבאים, ונפגעו משאיפת עשן. אחד הדיירים, גבר כבן 30, קפץ מהקומה הראשונה ונחבל. מצבם של כל הנפגעים מוגדר קל.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הגיע בשעות הבוקר המוקדמות לאזור השריפה. הוא הנחה את אגפי העירייה וגורמי המקצוע לסייע לכבאים ולתושבים, ולהתחיל באופן מיידי בעבודות ניקיון ותחזוקה בבניינים שניזוקו.

מפקד תחנת "האומה", סגן טפסר אלי אדרי, שפיקד על כוחות הכיבוי והחילוץ באירוע, סיפר: "החל מהשעה 4 בבוקר לערך, אנחנו פועלים באירוע מורכב של שריפה גדולה מאוד שפרצה בקומפלקס של שישה בניינים ברחוב סורוצקין. בעקבות כך, מספר רב של אזרחים עם תינוקות קטנים, ילדים ומבוגרים נלכדו בדירותיהם על ידי האש והעשן הכבדים שאפפו את הבניינים. כתוצאה מהאש החזקה עלו בלהבות מספר רב של רכבים, ובנוסף עוד מחסנים וכמה דירות נפגעו".

תגיות:ירושליםשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה