חדשות בריאות

815 נדבקים חדשים אתמול, שיעור החיוביים ירד ל-1.5%

על פי העדכון ממשרד הבריאות, מצבם של 309 חולי קורונה מוגדר קשה, מתוכם 132 מחוברים למכונות הנשמה. מניין הנפטרים עומד על 2,735

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי), כי אתמול אובחנו 815 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. מספר הבדיקות עמד על יותר מ-56 אלף (כולל בדיקות חוזרות לאבחון החלמה). שיעור הבדיקות החיוביות המשיך במגמת הירידה של הימים האחרונים, והסתכם ב-1.5%.

8,310 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, 513 מתוכם מאושפזים בבתי חולים. 309 חולים נמצאים במצב קשה, ביניהם 132 מונשמים.

מפרוץ המגפה אובחנו 325,862 נשאי קורונה בישראל. מניין הנפטרים עומד על 2,735.

מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה פרסם הבוקר דוח, ממנו עולה כי בשלושת השבועות האחרונים מסתמנת עצירה בירידת התחלואה: "בימים האחרונים מזוהה אף עלייה במספר המאומתים החדשים, לראשונה מזה כחודש וחצי". לדברי המרכז, המופעל על ידי אמ"ן, "המשך ההקלות ללא הקפדה יתירה שתלווה אותן (מסכות, ריחוק חברתי, אכיפה וכו') צפוי להעלות את רמת התחלואה".

במרכז ציינו, כי בחללים סגורים ובלתי מאווררים תיתכן הדבקה בקורונה גם במרחק גדול משני מטרים: "לכן מומלץ לאוורר היטב חללים סגורים, לעטות מסכות בזמן השהייה בהם בכל עת ולהעדיף לקיים פעילויות ומפגשיים הכרחיים באוויר הפתוח, דווקא בעונת החורף". עוד הודגש, כי "עטייה נכונה, נרחבת ושיטתית של מסכות תקניות, המכסות היטב את הפה והאף, תוביל להפחתה ניכרת של קצב ההדבקה ותצמצם את ממדי התחלואה. זהו האמצעי הפשוט, הזול והזמין ביותר לחזרה לשגרת קורונה".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה