חדשות בעולם

טראמפ: "ביידן ניצח רק בעיני תקשורת הפייק ניוז"

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, כתב בטוויטר כי יריבו, ג'ו ביידן, "ניצח כי הבחירות זויפו". לאחר מכן הבהיר, כי אינו מודה בהפסדו: "יש לנו דרך ארוכה לעבור, אנחנו ננצח"

טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)
אא

(עודכן: 16:44)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הבהיר היום (ראשון) כי אינו מודה בהפסדו ליריבו, ג'ו ביידן: "הוא ניצח רק בעיניה של תקשורת הפייק ניוז", כתב בטוויטר. "איני מודה בשום דבר. יש לנו דרך ארוכה לעבור. אלו היו בחירות מזויפות. אנחנו ננצח".

טראמפ כתב את הדברים כשעתיים לאחר 'ציוץ', ממנו השתמע כי הוא מודה לראשונה בהפסד בבחירות לנשיאות. הוא הצהיר, עם זאת, כי ניצחונו של המועמד הדמוקרטי הושג באמצעים לא כשרים: "הוא ניצח כי הבחירות היו מזויפות".

בסדרת ציוצים, שנכתבה קודם שסיפק את הבהרתו, חזר טראמפ על טענותיו, לפיהן משקיפים ופקחים רפובליקנים לא הורשו להיות נוכחים בספירת הקולות. הוא הוסיף לכך מתקפה על ההצבעה באמצעות הדואר, אותה כינה "בדיחה חולנית". עוד טען, כי סיכומי קולות המצביעים נערכו על ידי חברה פרטית שבעליה משתייכים לשמאל הרדיקלי, וכי לחברה "מוניטין גרוע וציוד גרוע".

הנשיא היוצא ערך בסוף השבוע מסיבת עיתונאים – לראשונה מאז הבחירות. דבריו הוקדשו בעיקר למשבר הקורונה ולהתקדמות של חברת פייזר בדרך לחיסון, אולם בהתבטאות אגבית שלו ניכר סימן ראשון לאפשרות של הכרה בהפסדו בבחירות: "אני לא אטיל סגר. מי יודע מה יקרה בעתיד – אין לדעת איזה ממשל יהיה, הזמן יגיד".

רשתות הטלוויזיה האמריקניות עדכנו שלשום את התחזיות שלהן בבחירות לנשיאות ארצות הברית, מהן עולה כי ביידן ניצח בבחירות באופן מובהק. על פי העדכונים, הוא קיבל 306 אלקטורים לעומת 232 בלבד לטראמפ – בדומה לפער בו ניצח טראמפ לפני ארבע שנים את הילרי קלינטון.

תגיות:ארצות הבריתדונלד טראמפג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה