חדשות מדע וטכנולוגיה

המתנה הכי מקורית שאפשר לקבל ביום ההולדת: ברכה מוקלטת מפינגווין

האם חשקה נפשכם בברכת יום הולדת מאריה ים? ואולי מדורבן? אין בעיה. תמורת תרומה נאה לגן החיות תקבלו ברכה מכל חיה שתרצו

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מכירים חבר שזקוק לעידוד? גן החיות של וושינגטון מצא דרך מקורית לשלוח מסר מעודד וגם לגייס תרומות. אם אתם מכירים חבר שישמח לקבל וידאו משעשע מכלב ים, בונה או אפילו קופיף, אתם יכולים לשלוח לו בדיוק את זה ועל הדרך לעזור בגיוס תרומות לגן החיות. עבור 50 דולר, עובדי הגן יצרו עבורכם וידאו אישי עם מסר משמח מכל חיה שתרצו. אז במה אתם בוחרים? פינגווין או ארמדיל?

בהתחשב בעובדה שגן החיות היה סגור תקופה ארוכה בגלל הסגר, המסרים האישיים האלו התגלו כדרך נהדרת לגיוס תרומות עבור המוסד הוותיק. גן החיות בוושינגטון מוכר היטב בזכות בית החולים לחיות, מרכז הצלה גדול ופרויקטים נרחבים של שימור נמרים וזאבים בהכחדה. גיוס משאבים בזמן הסגר היה צעד נחוץ ביותר להמשך הפעילות במקום.

איך זה עובד? עובדי גן החיות מצלמים את החיה הנבחרת ומקליטים מסר אישי לבעל השמחה תוך הוספת עובדות מעניינות. לפעמים הסרטון יוצא מוצלח במיוחד, כי החיות משמיעות את קולן, כמו במקרה של התוכי ירוק הכנפיים. אחרי הצילום, אימייל עם קישור נשלח אל הלקוח על מנת שיוריד את הסרטון, ישמור וישלח לחבר לכבוד יום ההולדת או כל אירוע משמח אחר. "אנו מקווים שהסרטונים שלנו מביאים את השמחה המיוחדת שרק בעלי חיים יכולים להביא, אפילו מרחוק", אומרת אוצרת השימור של גן החיות, וונדי ספאולדינג. 

וזה לא הכל, כבונוס מיוחד, חובבי בעלי חיים יכולים ליצור קשר גם עם פארק הטבע המקושר לגן החיות ולבקש סרטוני ברכה מחיות אחרות: עיזי הרים, נשרים, שבלולים, דורבנים, תרנגולי הודו, ינשופי אסם, קרפדות ועוד.

אז.. ממי הייתם רוצים לקבל ברכת יום הולדת? ברכה אנרגטית מכלב ים או אולי ברכה רגועה יותר משבלול?

תגיות:ברכהגן החיותמתנה מקורית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה