סלבס בהתחזקות

עומרי כספי ממשיך להתחזק: "זה משהו שעושה לי טוב מאוד"

שחקן הכדורסל עומרי כספי ממשיך בסימני התחזקות ומרגש את הרשת: "האמונה מעניקה לי תהליך מאוד נכון ומרגיע לחיים"

אא

שחקן הכדורסל עומרי כספי ממשיך להראות סימנים של התחזקות ומרגש את הרשת. הבוקר (רביעי) העלה כספי תמונה לאינסטגרם, בה הוא נראה מתפלל תפילת שחרית.

זו אינה הפעם הראשונה שכספי מראה סימנים של התקרבות לבורא עולם. שנה לאחר שנישא לאשתו שני, הוא העלה תמונה שלו, בה נראה עטוף בטלית ותפילין בשעת תפילת שחרית. לצד התמונה כתב: "זכיתי לפגוש את הרב יעקב עדס, איש צדיק וטהור. דיברנו על הזכות של תפילין, שבת, כשרות, צניעות, ערכים, דרך ארץ ועוד. כמה למדתי מהאיש הענו הזה, מתפלל על עם ישראל ולעולם לא יגיד מילה רעה".

לאחר שנולדה בתו שרי, כספי הפתיע שוב עם תמונה, בה נראה מטייל עם בתו בעגלת תינוק כשעל ראשו כיפה שחורה גדולה. כספי כבר הודה בעבר שבשנים האחרונות הוא מתחזק, מניח תפילין, מתפלל תפילת שמונה עשרה, אוכל כשר וקורא ספרי קודש. "זה משהו שעושה לי מאוד טוב", הוא הסביר.

לפני כשנתיים הודה כספי, כי בשנים האחרונות מלווה אותו ד"ר עודד קרבצ'יק, פסיכולוג ספורט ורב, שמייעץ לו בענייני אמונה: "הכרתי אותו לפני עשר שנים כשעבד עם נבחרת ישראל, נפרדנו לכמה שנים, ולפני שנה וחצי שוב התחברנו. אנחנו מתקשרים בנייד, בסקייפ ובמיילים. העבודה המנטלית איתו עוזרת לי. בעזרתה אני לומד איך להתנהל נכון יותר ומדויק בחיים. אתה אף פעם לא יודע מה ינחת עליך, והוא מלמד אותי איך להתמודד עם המכשולים, איך להכיל אותם. הקשר איתו סייע לי להתמודד טוב יותר עם הפציעה שלי ועם הניפוי מגולדן סטייט. אני מרגיש שהאמונה וכל התהליך שאני עובר עם קרבצ'יק מעניקים לי תהליך מאוד נכון ומרגיע לחיים שלי ולחיי המשפחה שלנו".

תגיות:תפילת שחריתעומרי כספי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה