חדשות בארץ

אחרי חשיפת מנהרת הטרור: רקטה לעבר עוטף עזה

אזעקת צבע אדום נשמעה ביישובים נחל עוז, כפר עזה וסעד שבאזור עוטף עזה. דובר צה"ל מסר, כי רקטה אחת שוגרה משטח הרצועה ויורטה בהצלחה

יירוט של כיפת ברזל, ארכיון (צילום: חסן ג’די, פלאש 90)יירוט של כיפת ברזל, ארכיון (צילום: חסן ג’די, פלאש 90)
אא

אזעקת צבע אדום נשמעה הערב (שלישי) בנחל עוז, כפר עזה וסעד שבעוטף עזה. זמן קצר לאחר מכן מסר דובר צה"ל, כי רקטה אחת שוגרה משטח הרצועה ויורטה בהצלחה על ידי לוחמי כיפת ברזל.

מוקדם יותר הערב, הותר לפרסום כי צה"ל איתר וחשף מנהרת טרור שחדרה עשרות מטרים לשטח ישראל מדרום רצועת עזה, במרחב חאן יונס. בעקבות אינדיקציה שעלתה אתמול במכשול, שנבנה בגבול רצועת עזה לאורך השנים האחרונות ובנייתו מושלמת בימים אלו, פעלו כוחות הנדסיים של צה"ל במהלך היום במרחב הגדר ואיתרו את המנהרה. על פי ההערכות, מדובר במנהרה חדשה שנחפרה בתקופה האחרונה.

דובר צה"ל, תת-אלוף הדי זילברמן, הדגיש כי "המנהרה לא היוותה סיכון ליישובים בשום שלב, מאחר שהיא חוצה את שטח ישראל רק בעשרות מטרים, וכן בגלל המכשול". הוא הוסיף כי "שיוכה הארגוני של המנהרה נמצא בבדיקה, ועדיין לא ניתן להצביע על הארגון האחראי עליה. עם זאת, ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל. צה"ל נחוש להגן על ריבונות ישראל וביטחון אזרחיה, וימשיך לפעול נגד הטרור מעל ומתחת לקרקע בכל גזרה בה יידרש לכך".

תגיות:כיפת ברזלעוטף עזהרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה