חדשות בארץ

נתניהו בכנסת: "האופוזיציה והתקשורת – מקהלת באסה סבבה"

בדיון במליאה, הגיב ראש הממשלה לטענות נגדו על ניהול משבר הקורונה, ותקף את האופוזיציה: "אתם תמשיכו עם מקהלת באסה סבבה, ואני וחבריי נמשיך לפעול למען הצלת חיים"

נתניהו במליאת הכנסת, ארכיון (קרדיט: דוברות הכנסת, גדעון שרון)נתניהו במליאת הכנסת, ארכיון (קרדיט: דוברות הכנסת, גדעון שרון)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (שני) במליאת הכנסת, במסגרת דיון 40 חתימות שדרשה האופוזיציה, והגיב לטענות שהטיחו בו חבריה באשר לאופן ניהול משבר הקורונה. "ברוב מדינות העולם ראשי האופוזיציה מסייעים להילחם נגד המגפה ולהציל חיים. לצערי זה לא מה שקורה בישראל", אמר.

"בעיתות חירום יש צורך של כולם, כולל האופוזיציה, להיכנס מתחת האלונקה", המשיך נתניהו. "אני קורא לאופוזיציה לא להשתמש בקורונה כדי לפלג את העם ולקושש כמה קולות בסקרים. את הקורונה אפשר לנצח רק אם נלך יחד בצורה עניינית".

"ראשי האופוזיציה לא יודעים מה הם רוצים", הוסיף ראש הממשלה. "לפיד קורא לא להישמע להנחיות משרד הבריאות. בנט קורא לפתוח את הכלכלה מהר מהר, ובשבוע שעבר ראינו אותו מצביע יחד עם הרשימה המשותפת עבור יאיר לפיד לראשות הממשלה. זכותו. כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות – מקהלת הכל סבבה ומקהלת הכל באסה. בקיצור – מקהלת באסה סבבה".

"קודם כל אמרו כאן שהכל סבבה. אין מגפה, אין קורונה, ואם יש – זה לא רציני. זו אפילו המצאה של נתניהו. במקביל צעקו כאן שהכל באסה – הכל קורס, הכל לא בסדר, הכל חסר תקווה. אז 'באסה או סבבה' אני מבין – אבל ביחד? באותו זמן? זה עוד סטארט אפ ישראלי חסר תקדים".

"הנהגנו סגר בגל הראשון, ומיד אמרתם: 'חייבים לצאת עכשיו מהסגר, מהר מהר'. אז יצאנו. ואז שאלתם: 'למה יצאתם כל כך מהר?'. צעקתם: 'תנו כסף'. אז נתנו כסף – סיוע בהיקף ענק. ואז קיטרתם: 'למה אתם מפזרים כסף?'. אמרתם: 'תגדילו את מספר הבדיקות'. אז הגדלנו את מספר הבדיקות – לשיא עולמי. ואז אמרתם: 'בדיקות זה לא מה שחשוב, חשוב מכונות הנשמה'. אז הבאנו אלפי מכונות הנשמה. אז אמרתם: 'מכונות הנשמה? למה כל כך הרבה?'. בקיצור – באסה סבבה".

"אתם תמשיכו עם מקהלת באסה סבבה, ואני וחבריי נמשיך לפעול למען הצלת חיים, למען חיזוק הכלכלה שלנו, קידום בדיקות מהירות שיסייעו לנו בשגרת הקורונה. אני אמשיך להשתמש בקשרים שלי עם מנהיגי העולם, כדי לקדם אותנו בתור הבינלאומי לקבלת החיסונים. אחרי שננצח את המלחמה בקורונה – יהיה לנו הרבה זמן לפוליטיקה, אבל זה לא הזמן", סיכם נתניהו.

מוקדם יותר, כשעשה את דרכו למליאה, הגיב נתניהו לסקרים האחרונים החוזים ירידה ניכרת לליכוד מול התחזקות משמעותית לימינה בראשותו של בנט. "אני לא מודאג מהסקרים. אני אף פעם לא מצליח בסקרים, רק בבחירות", אמר. "שמתי לב שבנט הצביע למען לפיד באי אמון לראש הממשלה. אז שיחליט אם הוא ימין או לא ימין. אני חושב שזה הדהים הרבה אנשים, זה הדהים גם אותי. אני יכול להבין שמצביעים לפזר כנסת, אבל להצביע עבור לפיד כראש ממשלה? ברית אחים".

תגיות:מליאת הכנסתנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה