הנצפים ביותר

טלטלה מוחלטת, וראיונות חשופי רגשות: כל כתבות המגזין שאהבתם בחודש האחרון

אמנים, סטנדאפיסטים, ומפורסמים נוספים מעניקים לנו הצצה מרתקת לחייהם, בתוספת תובנות מעצימות. קבלו מקבץ של כל כתבות המגזין שאהבתם בחודש האחרון באתר הידברות

  • א' חשון התשפ"א
אא

מישיבת בריסק – לאיחוד האמירויות: הרב יששכר דב קרקובסקי הוא חרדי לכל דבר, ומסתובב במדינות המפרץ כבן בית, פוגש נסיכים ומצטלם עם יורשי עצר. בראיון בלעדי הוא מספר איך אברך מירושלים מנהל קשרים עם בכירי הממלכה בסעודיה ובאיחוד האמירויות. לקריאה, לחצו כאן.

הרב יששכר דב קרקובסקי באיחוד האמירויותהרב יששכר דב קרקובסקי באיחוד האמירויות

 

די.ג’יי מירי פטל היא די.ג'יי מוכרת, שאביה חזר בתשובה כשהייתה בת 8. בשנות נעוריה היא וויתרה על בילויים בסופ"ש לטובת שמירת שבת, אך נראה שהחיים מחייכים למירי פטל, מאז שהכניסה את הקב"ה לחייה. לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: מירי פטל)(בעיגול: מירי פטל)

 

היוצרת אפרת נאוה קופרמן גדלה בקיבוץ חילוני בצפון הנגב. היא לא ידעה מה זה יום כיפור, ובפסח היה על השולחן חמץ ומצה יחדיו. חג שבועות סימל בעיקר חקלאות, אבל תמיד היא חיפשה את הרוחניות האמיתית, ובסוף גם מצאה. לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: אפרת נאוה קופרמן)(בעיגול: אפרת נאוה קופרמן)

 

האמן אייל שטרית: "קיבלתי על עצמי תפילות, ולהפתעתי התחלתי להרוויח פי 3". אייל שטרית, העוסק בין היתר בהפקת ושיווק תוכן דיגיטלי, מספר בראיון חשוף במיוחד לקראת צאת ספרו הראשון על תשובת המשקל אותה עשה בעקבות המסיבות הרבות בהן תיקלט. לקריאה, לחצו כאן.

אייל שטריתאייל שטרית

 

שמחה גולדין בראיון חשוף רגשות: "כבר 6 שנים שהדר הי"ד נטוש בעזה". המארב של חמאס, המרדף הדרמטי, הגילויים מתוך המנהרה, ההבטחות של צמרת הצבא, המאבק הבינלאומי, המקלות של צמרת השלטון הישראלי, והגעגועים. שמחה גולדין חושף בכאב כיצד נטשה המדינה החזקה במזרח התיכון את בנו הדר הי"ד. לקריאה, לחצו כאן.

שמחה גולדין (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)שמחה גולדין (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

 

הסטנדאפיסט יעקב חמו: "אם לא רקדתם עד עכשיו, לפחות תתחילו לצחוק". בגל הראשון של הקורונה ישב יעקב חמו בבידוד, כמו כל עם ישראל, אבל כשלסטנדאפיסט משעמם, יוצא מזה משהו טוב. בעיקר בעיקר שמחת חג במיטבה. אז אם לא רקדתם עד עכשיו, לפחות תתחילו לצחוק. יעקב חמו בראיון קורע. לקריאה, לחצו כאן.

יעקב חמויעקב חמו

 

ללמוד בזום כל השנה? יש כאלה שאלו החיים שלהם: נעמה אוישי בראיון מרתק מקאלוגה שברוסיה. בראיון מרתק וחוצה יבשות, מספרת נעמה אוישי, שליחת חב''ד בקאלוגה שברוסיה על החיים כשליחים במדינה הקפואה, האתגרים היהודיים שעומדים לפתחם ועל לימודים וחברים ווירטואליים - לא רק בקורונה. לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: נעמה אוישי)(בעיגול: נעמה אוישי)

 

איציק הליצן: "אם הייתם יודעים כמה החיוך שלכם בריא, לא הייתם מפסיקים לצחוק". פלאי הצחוק, הפסיכולוג האישי, המפגשים שנחרטו, הדרמות שלא נשכחות, השעות הלא שגרתיות: איציק עוזרי חושף בראיון את מה שנותן לו את הכח לקום כל בוקר עם שיר קטן בלב. קטן אבל גדול. לקריאה,לחצו כאן.

איציק עוזריאיציק עוזרי

 

יורי ילון, בנו של יו"ר סניף תנועת ’שינוי’ לשעבר: "משתדל להרבות בהפצת אהבת ה’". ילון, עיתונאי ב'ישראל היום', מספר בראיון מיוחד על הניצחון האדיר שחש על אדמת גרמניה, על הדרך בה הוא מפיץ יהדות, ועל האהבה חסרת הגבולות שלו לירושלים. לקריאה, לחצו כאן.

יורי ילוןיורי ילון

 

מיכל תהילה: "הוא נשך אותי בראש בעוצמה, ואז הרים את העיניים ואמר: 'אמא, אני אוהב אותך'". היו ימים שהם בכו ללא מעצור, וימים שהם צחקו בלי סוף. ימים שהם הרגישו ריקנות ועצבות, וימים של סיפוק ותחושת שליחות. הדבר היחיד שגרם להם לשרוד זה האמונה. לקרוא ולא להאמין. לקריאה,לחצו כאן.

משה תהילה (צילום: אלבום פרטי)משה תהילה (צילום: אלבום פרטי)

 

טלטלה מוחלטת: למרות כל הסימנים המחשידים שקדמו לכך, רחל ליכטנשטיין קיבלה את העיוורון בתחושת טלטלה מוחלטת. לאחר תקופת ההסתגלות הקשה, היא התנערה מהכאב ופתחה במסע שמטרתו לחזק ולנסוך אמונה גם בכאלו שהנורא מכל פגש אותם. ראיון מרתק. לקריאה, לחצו כאן.

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

 

האמן האהוב יוני גרשטיין מספר על המהפך בחייו: מבית הספר הלאומי הגבוה לאומנויות בפריז - אל היכלי "נתיבות עולם" בבני ברק. מגלריות ציור בינלאומיות - לז'אנר אומנותי פורץ דרך בציבור החרדי: ר' יוני גרשטיין, אומן הציור הראשון בציבור החרדי מספר על הדרך הארוכה, וחושף את הפייבוריט של השנה: משניות מצוירות על מסכת סוכה. לקריאה, לחצו כאן.

יוני גרשטייןיוני גרשטיין

 

רותי טוויל ממקסיקו סיטי: "מפעם לפעם נשמעת אזעקה, וכולם רצים החוצה במהירות". עוזרות גויות שישנות בחדר צמוד בבית, שבת פארטי בערב שבת, סוכה ענקית בחצר, ואלכוג'ל על ידית העגלה. ומתי מנקים את הנעלים? רותי טוויל, אימא לשלושה עשר ילדים ממקסיקו, מספרת. לקריאה, לחצו כאן.

בנופש בקונחונטו conjunto בקוארנבקה cuernavacaבנופש בקונחונטו conjunto בקוארנבקה cuernavaca

 

יובל דיין: "אני רוצה להיות אמא ששמה את הבית במקום הראשון". מגיפת הקורונה נחתה על יובל דיין בפתאומיות מוחלטת וקטעה את רצף הופעותיה. בראיון מיוחד היא חושפת מהו הדבר שהכי הדאיג אותה מאז פרוץ המגיפה, מה היא מייעצת למי שחושב ללכת לתוכניות ריאליטי, ומדוע כה חשוב לה להתלבש בצניעות. לקריאה, לחצו כאן.

בעיגול: יובל דיין (צילום: אוהד רומנו)בעיגול: יובל דיין (צילום: אוהד רומנו)

 

גל בידרמן וקרן אדלר: "כל ההצגה בנויה על התגובות הכי מוזרות שקיבלנו". מה קורה בתוך המשפחה, כשאחד הילדים מחליט לחזור בתשובה? גל בידרמן וקרן אדלר עשו מזה מופע קומי מרגש, בבימויה של חברתן החילונית טלי ביק-קשת, עם מילים שכולם מרגישים אבל מפחדים להגיד. לקריאה, לחצו כאן.

גל בידרמן, טלי ביק-קשת וקרן אדלרגל בידרמן, טלי ביק-קשת וקרן אדלר

 

"הנס קרה בתוך 3 שעות": הצצה מרתקת למתרחש במלונית הקורונה בגורן. הבעלים והמנכ"ל של מלונית הקורונה בגורן מספרים על הנס של המלונית, על המהפך האישי, על האורחים המגוונים, על הקישקע בצ'ולנט, ועל האנשים המרוצים והלא מרוצים. לקריאה, לחצו כאן.

תגיות:מגזיןהנצפים ביותר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה