חדשות בארץ

בתוך שבועות: 28 טיסות שבועיות יופעלו בין ישראל ואיחוד האמירויות

על פי ההסכם אליו הגיע משרד התחבורה, יתאפשרו גם טיסות שכר ללא הגבלה בין האמירויות לנמל רמון שבאילת. שרת התחבורה מירי רגב: "יום היסטורי ומרגש"

אבו דאבי (תמונה: שאטרסטוק)אבו דאבי (תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד התחבורה סיכם היום (ראשון) על חתימת הסכם תעופה עם איחוד האמירויות, במסגרתו יתאפשרו 28 טיסות נוסעים שבועיות בקווים שבין נתב"ג לאבו דאבי ודובאי. הטיסות צפויות להתחיל בתוך שבועות.

על פי ההסכם, שייחתם רשמית מחרתיים בנתב"ג במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יתאפשרו גם טיסות שכר ללא הגבלה בין האמירויות לנמל רמון שבאילת. בנוסף, יתאפשרו עשר טיסות מטען שבועיות בין שתי המדינות.

גורמי המקצוע ברשות התעופה האזרחית מעריכים, כי קיימת התעניינות מסחרית רבה מצד חברות התעופה בשתי המדינות, וצפוי כי טיסות ישירות בפועל יתחילו כבר בתוך מספר שבועות. במשרד התחבורה אמרו, כי "הסכם התעופה יאפשר תיירות, מסחר ועסקים בין המדינות והינו אחד הפירות הראשוניים החשובים ביותר של הסכם השלום".

שרת התחבורה, מירי רגב, מסרה: "זהו יום היסטורי ומרגש למדינת ישראל, החווה את תחילתו של גל פריחה כלכלי עם שווקים חדשים ופתיחת השמיים ליעדים חדשים, מרתקים ומלהיבים. אני רוצה להודות לכל הגורמים המקצועיים במשרד התחבורה, ברשות שדות התעופה וברשות התעופה האזרחית שהביאו את ההסכם לידי גמר במהירות שיא, ומאחלת בהצלחה לכל חברות התעופה הישראליות שיייסדו את הקווים החדשים לאבו דאבי ודובאי, ובהמשך למדינות נוספות במפרץ".

תגיות:משרד התחבורהאיחוד האמירויותטיסות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה