סלבס בהתחזקות

אביב אלוש מרגש: "הבורא הביא וירוס קטן שהורס את העולם הישן - לא בכדי"

המעבר למירון ולימוד התורה הקבוע, ההתייחסות לקורונה והקשר שלה לביאת המשיח ולבניין בית המקדש ועוד: אביב אלוש בדברי טעם ודעת, שלא תרצו לפספס

אא

השחקן אביב אלוש עבר לאחרונה לגור במירון - שם הוא מניח תפילין מדי יום, לומד גמרא עם חברים ומתפלל מתחת ל"עץ האלון הקבוע שלי".

כידוע, אלוש מתחזק זה כמה שנים, במהלכם השית בחייו כמה וכמה שינויים - כולל לימוד תורה קבוע, שלוש תפילות ביום, הנחת תפילין מדי יום, שמירת כשרות ושבת ועוד. 

בראיון נרחב שהעניק ל'ידיעות אחרונות' התייחס אלוש לנגיף הקורונה, ודיבר על האפשרות שיתחיל לשמור נגיעה. "גם זה יבוא, כנראה כשאני אהיה מוכן", הוא אומר.

"ברור שהתחלתי לחשוב על זה. אני בנאדם שמאוד אוהב לחבק ואוהב מגע, אבל פתאום אני רואה בקורונה שזה לא נורא לשמור נגיעה. אתה פוגש ברחוב מישהו, ואתה אוהב אותו בעיניים. אתה לא צריך לגעת בו".

כידוע, אלוש שומר שבת מזה כמה שנים, ובראיון סיפר על השבת הראשונה ששמר בחייו, בזמן שהיה בבית מלון בארצות הברית. "באתי לצלם שם סרט, והחלטתי שאני שומר את השבת. זאת הייתה חוויה כל כך חזקה. רק אני לבד, עם אוכל שקיבלתי מהקהילה היהודית, מקיים את המצווה הזאת. כשחזרתי, אמרתי ישר לרעייתי נופר שאני רוצה להמשיך לשמור שבת, והיא קיבלה את זה. היום כבר כל המשפחה שומרים שבת בבית".

 

"כל מה שאנחנו מקבלים בחדשות זה את הרע"

בראיון הדגיש אלוש את חשיבות הניקיון שנדרש מאיתנו בימים אלו על רקע נגיף הקורונה, אך קישר את החשיבות שבשמירה על הנחיות משרד הבריאות לחשיבות הניקיון מיצר הרע.

"אני מאמין שצריך להישמר ולהקפיד, ואני גם אוהב את זה. הניקיון הזה מזכיר לנו להיות גם נקיים מאגו ומיצר רע. ומה זה המסכה? קודם כל שתוק, סתום את הפה. תחשוב לפני שאתה מדבר. הקורונה היא סימן לבוא המשיח. הבורא הביא וירוס קטן שהורס את העולם הישן - לא בכדי. בית המקדש השלישי והאחרון גם יהיה חלק מזה".

אלוש התייחס להכפשות החרדים בתקשורת סביב נושא הקורונה, ואמר כי "אני גם לא מאמין לכל הסיקורים האלו בתקשורת. יש לך מושג כמה בתי כנסת נסגרו בחגים האלו? כל מה שאנחנו מקבלים בחדשות זה את הרע".

לפני חודשים ספורים אלוש קידש שם שמיים ברבים כאשר קיבל הצעה מדהימה לתפקיד גדול בהוליווד - "אבל סירבתי לזה כי הצילומים יצאו בול על תקופת החגים", הוא אומר. 

 

"דקה לפני הקורונה היינו כבר ככה קרובים למלחמת עולם"

אלוש גם התייחס לבחירות בארץ ואמר כי נתניהו הוא ראש הממשלה האחרון של מדינת ישראל. "ככה אמרו הרב כדורי ועוד הרבה רבנים. אז עכשיו רע, אבל בעצם זה סולל דרך לעידן אחר, שבו יש פחות שנאת חינם, שבו אנשים מוצאים את האלוקים ואת האמונה, שבו השיטה מתחלפת במשהו חדש. דקה לפני הקורונה היינו כבר ככה קרובים למלחמת עולם, והיום הרי יש כבר פצצות אטום. לכן כל הקורונה הזאת היא רחמים גדולים על העולם.

"פתאום בא וירוס קטן אחד שאף אחד לא יודע מה הסיפור שלו, מוריד לכולם את הגאווה ואת האגו והוא יביא אותנו לאיחוד. כאדם מאמין, אתה מבין מה קורה פה. אני לא מחדש כלום. יש המון כתבים על אחרית הימים וגם על זה שגוג ומגוג תהיה בכלל מגפה. אז כשאני עושה אחד ועוד אחד - יוצא לי שתיים", הוא מסכם. 

על רקע בהלת הקורונה: אביב אלוש במסר מאלף על השבת 

אביב אלוש: "החיבור שלי עם בורא עולם, הוא מאז שאני זוכר את עצמי"

ממשיך להתחזק: אביב אלוש בקברם של הבעש"ט ורבי נחמן. "אין לי מילים"

תגיות:התחזקותשמירת נגיעהראיוןאביב אלושמשיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה