אסטרולוגיה ומזלות

מזל עקרב לפי היהדות - ילדי חודש חשוון? הכול על מזל עקרב

מזלו של חודש חשוון הוא מזל עקרב המשתייך ליסוד המים. להלן כמה מאפיינים של בני מזל עקרב שיועילו לכם לפתח מודעות עצמית לכלים ולמתנות הניתנו לכם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מזל עקרב הינו המזל השמיני בגלגל המזלות.

גלגל המזלות הוא דימוי ציורי של כוכבי השמים, כמו גלגל הנחלק ל-12 מערכי כוכבים או "מזלות". על גלגל המזלות עובר מסלולה של השמש מנקודת מבטו של צופה מכדו"א. גלגל המזלות הוא מרכיב חשוב באסטרולוגיה.

בני מזל עקרב נוטים לקיצוניות בכל תחום - הטיפוסים של מזל עקרב יכולים להגיע להצלחות כבירות ולהישגים גבוהים ומצד שני עלולים להגיע למקומות לא טובים. טיפוסי מזל עקרב יכולים להיות האוהבים והחברים הכי טובים, ומצד שני יכולים להיות יריבים עוקצניים ותקיפים.

בני מזל עקרב טיפוסים של שחור-לבן, ולא חיים את גווני האפור.

 

מתנות וכלים אצל בן מזל עקרב

ע"פ האר"י הקדוש ז"ל מזל עקרב משוייך לשבט מנשה, אותיות נשמ"ה, ומכיוון שהנשמה קשורה לחוש הריח בבחינת "ויפח באפיו נשמת חיים" (בראשית, פרק ב', פס' ז), בני מזל עקרב ניחונו בחוש ריח דומיננטי ביותר.

ריח הוא דבר שמרומם את הנשמה ולכן בהבדלה הנערכת במוצאי-שבת מברכים על בשמים המנחמים את הנשמה לאחר שבמהלך השבת זכתה לנשמה יתירה וכעת היא נפרדת ממנה. לכן, בני מזל עקרב מסוגלים להגיע להישגים גבוהים מאוד מבחינה רוחנית.

הריח הוא דבר המסמל התרוממות רוחנית, כמו שנאמר: "ריח ניחוח לה'", ולכן, לבעלי מזל עקרב יש שאפתנות רוחנית גבוהה מאוד.

בני מזל עקרב הם בעלי אישיות חזקה, בעלי כוח רצון חזק ודבקים במטרה. טיפוסי מזל עקרב לא ישברו מקשיים ומכשולים הניצבים בדרכם ויחתרו אל עבר היעד אותו הציבו לעצמם ללא וויתורים.

הטיפוסים של מזל עקרב ניחנו בשליטה עצמית חזקה ולכן הם יכולים לשלוט ביצרים ולכופף אותם.

בני מזל עקרב אנשים כישרוניים, בעלי חשיבה מעמיקה והבנה טובה בנפש האדם.

כשבני מזל עקרב מקבלים מהאחר יחס של אהבה, תמיכה וקבלה, הם יהיו בעלי רצון גדול להעניק ולתת.

התחדשות הוא מילת מפתח עבורם שכן הם אוהבים מאוד ללמוד דברים חדשים, לעשות שינויים ולהתחבר לרעיונות חדשים. בן מזל עקרב הוא טיפוס סקרני שאוהב לדעת הכול בעוד הוא עצמו בעל צורך בפרטיות, ולא חושף את עצמו בקלות.

בני מזל עקרב הם אנשים אחראיים, מתמידים ונחושים.

 

נקודות חולשה הדורשות תיקון אצל בן מזל עקרב

חוש הריח והאף  של בני מזל עקרב הם דומיננטיים, ולכן הם צריכים להיזהר מצדו הפחות טוב של סמל הריח והאף, בבחינת "חרון אף". כלומר, הטיפוסים של מזל עקרב צריכים להיזהר מנטייה לכעס וקפדנות יתר.

על שלושה דברים אמרו חז"ל שהם מגיעים בהיסח הדעת: משיח, עקרב ואבידה. לכן, בני מזל עקרב הם לא צפויים ויכולים ברגע אחד להפוך מאוהבים לשונאים.

כשמכעיסים או פוגעים בבני מזל עקרב, שהינם רגישים מאוד, הם עלולים להיות עוקצניים ולהגיב בתקיפות. זו נקודת חולשה אצל בן מזל עקרב.

בני מזל עקרב הם בעלי נטייה גבוהה לשלמות ושאפתנות שעלולה להיות בעוכריהם, כאשר הדרישה העצמית היא תובענית מדי ויכולה להוביל להרס עצמי.

התיקון העיקרי של בני מזל עקרב זה ללמוד להעניק לאחר בלי חשבונות ולרצות את טובת האחר גם כשזה מגיע על חשבונם. הטיפוסים של מזל עקרב צריכים לבטא יותר חסד, נתינה, רחמים, חמלה ואהבה כלפי אחרים וכלפי עצמם.

הרב פנגר מסביר על מהות חודש חשוון ועל תכונותיהם של בני מזל עקרב:

 

תגיות:מזל עקרבאסטרולגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה