חדשות בארץ

מנכ"לית משרד האוצר התפטרה מתפקידה

קרן טרנר-אייל, שמונתה על ידי שר האוצר ישראל כ"ץ למנכ"לית משרדו, הודיעה יחד עמו על סיום תפקידה "לאור בקשתה האישית": "משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, כ"ץ ינהיג תוכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר". כ"ץ: "עבודתה הייתה יוצאת דופן, ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה"

כ"ץ (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)כ"ץ (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

מנכ"לית משרד האוצר, קרן טרנר-אייל, הודיעה היום (ראשון) על התפטרותה, וזאת פחות מחצי שנה מאז נכנסה לתפקידה. ממשרד האוצר נמסר, כי שר האוצר ישראל כ"ץ וטרנר "הגיעו להסכמה משותפת על סיום תפקידה בשבועות הקרובים, לאור בקשתה האישית". כ"ץ מינה את מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל המשרד עד למינוי קבע שיסוכם בהמשך.

"עבודתה של קרן הייתה יוצאת דופן ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה", מסר כ"ץ. "אני מודה לה בשמי ובשם ממשלת ישראל על שנים של עבודה משותפת במשרדי התחבורה והאוצר, שהובילה להישגים רבים שהשפיעו על כל בית בישראל. אני מאחל לקרן הצלחה רבה בהמשך הדרך".

המנכ"לית המתפטרת הודתה לכ"ץ על "שנים ארוכות של עבודה משותפת" במשרדי התחבורה והאוצר: "אני משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, הוא ינהיג תוכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר הכלכלי עקב התפרצות נגיף הקורונה. אני רוצה להודות לשר כ"ץ על האמון ועל הזכות הגדולה לעבוד איתו לאורך הדרך בתפקידים השונים ולשרת את אזרחי המדינה במשך שנים ארוכות של עשייה במגזר הציבורי".

טרנר, שכיהנה כמנכ"לית משרד התחבורה בתקופת כהונתו של כ"ץ במשרד, הגיעה לאוצר כמינוי אישי שלו לאחר הקמת הממשלה החדשה. אלא שבצל המשבר הכלכלי התגלעו בין השניים חילוקי דעות מקצועיים ועימותים. כזכור, בסוף חודש אוגוסט התפטר מתפקידו ראש אגף התקציבים במשרד האוצר, שאול מרידור, תוך שהוא מותח ביקורת חריפה על התנהלותו של כ"ץ. חודש קודם לכן הזהיר מרידור מפני המהלך שיזמו כ"ץ וראש הממשלה בנימין נתניהו למתן מענק חד-פעמי לאזרחים. לאחר שטרנר העניקה גיבוי פומבי למרידור, כ"ץ נזף בה: "אין זה מתפקידך להגיב ולהתנצח ולהגן על פקידים מול הדרג המדיני, וזאת בלי קשר לתוכנם של הדברים. תפקידכם הוא לבצע את החלטות הדרג המדיני".

תגיות:משרד האוצרקרן טרנר-איילישראל כ"ץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה