חדשות בריאות

הרב הראשי לנתניהו ואדלשטיין: לאפשר לזוגות להתחתן בהתאם להנחיות

לקראת הדיון בקבינט הקורונה במתווה היציאה מהסגר, פנה הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, לראש הממשלה ושר הבריאות לאפשר לזוגות רבים להתחתן בהתאם להנחיות: "בטוחני כי תדעו לשלב בין הצורך בתיקון התקנות לבין חובת הזהירות הנדרשת, ותשכילו למצוא פתרון לנושא"

  • כ"ג תשרי התשפ"א
(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בבקשה לאפשר את קיום חתונתם של זוגות רבים המבקשים להתחתן בהתאם להנחיות.

לקראת הדיון בקבינט הקורונה במתווה היציאה מהסגר, שלח הרב לאו מכתב לנתניהו ואדלשטיין, בו נכתב: "לאחרונה קיבלתי פניות מזוגות רבים, שמועד חתונתם נקבע מראש לימים הקרובים, וזאת לאחר דחייה ובידיעה שיסתיים הסגר. נמצאים הם כעת בחוסר ודאות וחשש כי שוב יצטרכו לדחות את חתונתם, מאחר והחתן או הכלה וכן עורך החופה גרים בריחוק זה מזה וממקום החתונה, ואינם יכולים לעבור בשל מגבלת ה-1,000 מטר".

הרב הראשי הדגיש, כי מדובר בחתונות המתוכננות להתקיים בהתאם למגבלת ההתקהלות של עד 20 משתתפים. לדבריו, "בפועל כעת כמעט ולא מעשי לקיים חתונות בהתאם למגבלות, וקיים חשש מיידי לביטולן של חתונות רבות שנקבעו להתקיים בצמצום ובהתאם להנחיות".

"בטוחני כי כמי שעומדים בראש המאבק למיגור הנגיף, וכמי שמכירים בחשיבות ובחיוניות של זוגות המבקשים להקים בית נאמן בישראל, תדעו לשלב בין הצורך בתיקון התקנות לבין חובת הזהירות הנדרשת, ותשכילו למצוא פתרון לנושא", חתם הרב לאו את מכתבו.

תגיות:הרב דוד לאונגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה