הפרשת חלה

הפרשת חלה – זוהי סגולה שמביאה ישועות. כבר ראינו

כבר שנים שרבניות ארגון הידברות יוצאות אל השטח במסירות, והטלפונים לא מפסיקים לצלצל... נשים מודות בדמעות, מברכות את הרגע שהזמינו. הזמיני גם את חוגי בית, דווקא עכשיו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חלה - זכות אבות, אומר הזוהר הקדוש, ובכל פעם שאת מקיימת את המצווה המרגשת הזו, אבות, אימהות וצדיקים מרעיפים ושופכים עליך שפע של ברכות. חשבת פעם באיזה עוד עם בעולם מתרגשים ועושים עסק מקמח, שמרים ומים? באיזו אומה יש נשים שנוצצות להן העיניים מדמעות כשהן לשות בצק ללחם פשוט? רק בעם ישראל, את יודעת למה? כי לפני אלפיים שנה הן היו עולות בלב מלא שמחה והתרגשות לתת את החלה לכהן, במקדש... והיום? היום, כשאין להן בית מקדש וכהן, הן מעלות אותה לירושלים שבלבן...

אני כותבת בדמעות בסיומה של שנה, שעל אף שעברנו בה לא מעט זכיתי להעביר בה עשרות ערבי הפרשת חלה והודיה, ראיתי אותן כלות מאושרות, לשות בשמלה לבנה... ראיתי אותן לשות בחודש התשיעי כשדמעותיהן המצפות זולגות באושר... חוויתי איתן את השמחה כשניפינו יחד במטבח נוצץ בבית חדש, ובכיתי איתן בצערן ובכאבן. זעקנו יחד, התפללנו ופתחנו שערי שמיים - וראינו ישועות! כי חלה זו ברכה, חלה זה לקלוע חבלים של בצק במקום חבלי הגאולה הקשים והכואבים שאנחנו עוברים, חלה היא שמירה, היא הגנה והיא מסוגלת לישועות. את לא מבינה איך קמח, שמרים ומעט מלח מתפיחים ניסים מעל הטבע. כן, כמה נשים נפקדו, רווקות זכו להינשא, כמה ישועות בפרנסה ובבריאות זכינו לראות בכוח המצווה הנשית המהממת הזו... זה לא יאמן!

כבר שנים שרבניות ארגון הידברות יוצאות אל השטח במסירות, והטלפונים לא מפסיקים לצלצל... נשים מודות בדמעות, מברכות את הרגע שהזמינו, מספרות שהיה שווה כל רגע והן קבלו כוח ואנרגיה מדהימה להמשיך במסע החיים. כן, רבניות הידברות כבר זוכות לצאת לאלפי ערבי הודיה על ניסים שהתרחשו בזכות ערבים קודמים... וגם אתן יכולות לזכות! לזכות ולזכות, כי להזמין נשים לערב כזה זה לזכות אותן... ויותר מזה, הזכות שלך, המזמינה, היא גדולה יותר מזו של הרבנית שתגיע אליך. יש לך הזכות של כל אחת שהתחזקה וקבלה כוח. כל ברכה, כל עניית אמן – היא שלך! את מבינה?  את הופכת ברגע להיות מזכת הרבים, וכך כתב רבי שמעון בר יוחאי בספר הזוהר הקדוש: מי שמזכה את הרבים זוכה לראות בנים לבניו... זוכה בעולם הזה וזוכה בעולם הבא... הון ועושר בביתו וצדקתו עומדת לעד... ועוד הוא מוסיף: יוצא כרוז משמיים ומכריז: מי הוא שעושה נפשות ומזכה את הרבים? ראוי לעטר אותו בעטרת מלכות על ראשו, ראוי שייכנס לפני המלך... מי היא מזכת הרבים הבאה שבחיוג אחד, ברגע אחד, פותחת את ביתה לברכה הזו... רבי שמעון מבטיח: מי שמזכה את הרבים - הקדוש ברוך הוא חוקק את דיוקנה תחת כיסא הכבוד ומברך אותה. מדהים!

אחותי, הזמן מסוגל! דווקא עכשיו, כל ערב הוא כמו יהלום בשמיים. כן, הערבים האלה, כשכולנו עם מסכות והשפתיים מתחת לוחשות... כשכולן עומדות רחוקות קצת, אבל קרובות כל כך... כשהצימאון גדול וכל ערב הוא מסירות נפש... דווקא עכשיו נשמח את בורא עולם, נבקש, נתחנן, כי באמת אין לנו על מי להישען!

הזמיני ערב קדוש לביתך לפי כל כללי משרד הבריאות, ונגיע עד אליך עם לב מלא אהבה ורצון – כי הידברות היא ברכה בכל בית.

להזמנת חוגי בית חייגי: 073-222-1290

תגיות:הפרשת חלהחוגי ביתישועות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה