מעניין

אמה של בת תשע שלא הוזמנה למסיבת כיתה כי היא ’שמנה מדי’ - בפוסט מרגש

"אף ילד בעולם לא צריך להיות קורבן לשיימינג, וכולנו יכולים וצריכים לעשות משהו כדי לשפר את המצב הזה. לילדים שלנו מגיע לחיות כאן מתוך תחושה שהם טובים ושיש מי שמאמין בהם, בלי קשר לאיך שהם נראים"

בתמונה: בתה של ניקולבתמונה: בתה של ניקול
אא

למרות שהיום יש יותר מודעות לנושא מאשר בעבר, בריונות היא עדיין תופעה מאוד נוכחת, ולמרבה הצער - יש ילדים שחווים אותה בגילאים מאוד צעירים. 

אחת מהם היא בתה בת התשע של ניקול אושיאה מארה"ב, שלא הוזמנה למסיבת כיתה בגלל ש"היא שמנה מדי".

ניקול הכאובה פרסמה פוסט ובו ביקשה לפתוח את הנושא לדיון באינטרנט, שם גילתה כי סיפורה של בתה מצטרף לעוד עשרות אם לא מאות סיפורים נוספים שמוכיחים כי הורי הילדים יכולים להיות אכזריים לא פחות מהילדים שנהגו להקניט אותה מדי יום בבית הספר. "מה לא אמרו על הבת שלי", היא כותבת. "שהיא טיפשה מדי, מכוערת מדי, מסכנה מדי, שמנה מדי ופרועה מדי. אם אתם חושבים שילדים לא יכולים להביע מילים מרושעות כאלה, זה אולי בגלל שאנחנו עדיין מאמינים שהם 'תמימים' ו'לא מזיקים'. 

"הילדה שלי היא רק בת תשע, אבל היא כבר לומדת איך זה מרגיש כשהשליליות של העולם שוברת את לבך. כהורים, עלינו למחוק את השנאה ולטפח אמון וחוסן בלב ילדינו. אמון בדברים הטובים, באנשים הטובים שיכולים גם להסתתר מאחורי שכבות שומן.

"אם ילדה אחת לא מוזמנת למסיבת כיתה, הורים צריכים לדעת מזה ולעשות מה שהם יכולים כדי למנוע את זה - אחרת, במה הם שונים מאותם ילדים מקניטים אם הם לא עושים שום דבר?!

"אף ילד בעולם לא צריך להיות קורבן לשיימינג, וכולנו יכולים וצריכים לעשות משהו כדי לשפר את המצב הזה. לילדים שלנו מגיע לחיות כאן מתוך תחושה שהם טובים ושיש מי שמאמין בהם, בלי קשר לאיך שהם נראים", היא מסכמת. 

תגיות:רשתות חברתיותשיימינגילדיםשמניםמסיבת כיתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה