הנצפים ביותר

ראיון עם מידד טסה, ומה לעשות בשעת מגיפה? 10 הסרטונים והכתבות הנצפים ביותר השבוע

רגע לפני שנעלם, אמר הנפטר לבנו את המשפט המצמרר הבא: עשרת הסרטונים והכתבות הללו כבשו את הגולשים, וזכו למספר הצפיות הרב ביותר

  • י"ד אלול התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מה מיוחד בחודש אלול, כיצד ננצל ימים אלה כדי להשפיע על עצמנו טובה וברכה? הרב יגאל כהן בשיעור חובה לקראת ראש השנה:

 

רגע לפני שנעלם, אמר הנפטר לבנו את המשפט המצמרר הבא: "דע לך בני, כי מכל מליצי היושר, המעשה הזה הוא שהכריע את דיני לכף זכות. העובדה שוויתרתי לסוחר וסייעתי לו למרות הנזק שגרם לי – היא שהביאה אותי בשערי גן עדן". לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

 

"הייתי בבית כלא של 5 כוכבים": הכירו את המלאכית מירושלים. חני ראקוב כבר הספיקה להקים מיזמי ענק בכל רחבי הארץ. מיזם הסיוע למבודדים במלוניות הקורונה הוא רק המשך למה שהתחיל הרבה קודם. עוצמה וגבורה של בחורה צעירה. לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

(בעיגול: חני ראקוב)(בעיגול: חני ראקוב)

 

"המדדים הצביעו על פגיעה מוחית": אמו של נעם דוד שטבע בבריכה משתפת בשרשרת הניסים. אימא של נעם דוד שטבע בבריכה בחופש האחרון ומצבו הוגדר קריטי, מספרת על רגעי השבירה, על רגעי החוזק, על החיים שאימא שלה העניקה לנעם דוד בפעם השנייה, וגם מילת תודה לעם ישראל. ראיון רווי תעצומות וניסים. לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

 

לפתע, בלי כל התראה מוקדמת, התנתק הסורג מקיבועו וצנח למטה, ואחריו, היישר מהקומה הרביעית, צנחה ילדה צעירה אל... לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

מה לעשות בשעת מגיפה, וממה יש להיזהר במיוחד? אל תחמיצו את דברי האר"י הקדוש. לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

קבר הארקבר האר

 

"חפש מתחת למכונת התפירה": הדודה שמתה הורישה ציור ששווה הון עתק. הדודה מתה והורישה לאחיינה ציור שנקנה אחרי מלחמת העולם השנייה ב-30 דולר, ואילו היום שווה 30 מיליון דולר. לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

 

מידד טסה: "לעולם לא אשכח את הצוואה המרגשת שהשאיר לי אחי אביאל ז"ל". הטיפ השמן שקיבל מליאור נרקיס, הקבלה הטובה שבזכותה התחתן, והדברים שאמר לו הרב עובדיה יוסף זצ"ל. מידד טסה מספר בשאלון יהדות מיוחד מדוע החל דווקא לאחרונה ללכת למקומות הומי אדם, ומה הדבר הכי מורכב עבורו בתקופת הקורונה. לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

מידד טסה (צילום: אייל לוי)מידד טסה (צילום: אייל לוי)

 

הרב קנייבסקי בתשובה חד משמעית: "לא לסגור את עזרת הנשים. התפילה שלהן חשובה וצריכים אותה". לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

(צילום אילוסטרציה: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: הדס פרוש / פלאש 90)

 

עוד לא צחקנו די: מקבץ תמונות קורע במיוחד. טיול יומי לתוכי, ספיידרמן של שנת 2020, לשתות מפחית הפוכה ועוד: תמונות מצחיקות במיוחד שגולשים ברחבי העולם, העלו לרשת. לצפיה, לחצו כאן.

 

אימה בפסטיבל בטיוואן: בת ארבע נתקעה על עפיפון, והחלה ’לעופף’ על זנבו באוויר. רגעי אימה קשים נרשמו השבוע בפסטיבל עפיפונים בינלאומי בעיר הסינצ'ו, דרומית לבירה טייפה בטיוואן, כאשר ילדה בת ארבע הסתבכה בזנב העפיפון הענק שלה, והתרוממה איתו אל-על לאוויר, כתוצאה מהרוח החזקה שהייתה במקום. לקריאת הכתבה, לחצו כאן.

הילדה שנתקעה על העפיפוןהילדה שנתקעה על העפיפון

 

"אלוקי נצור": סגולות מיוחדות בקטע האחרון של תפילת שמונה עשרה. רוצים להכיר את יופיה וסוד קסמה של תפילת "אלוקי נצור", הנאמרת בסיום תפילת שמונה עשרה? לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

תגיות:10 הסרטוניםהנצפים ביותר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה