חדשות בארץ

"מודה לה' – ניצחתי. עם ישראל חי וקיים"

רפאל לוי נדקר 28 פעמים על ידי מחבל ונפצע באורח קשה. כשלושה שבועות לאחר הפיגוע, הוא בישר כי נולד לו תינוק: "אני מודה לה', שהחליט שעדיין לא הגיע זמני ונתן לי עוד הזדמנות להמשיך ולחיות. אני עומד על הרגליים כאוב אבל חזק"

זירת פיגוע, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)זירת פיגוע, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)
אא

רפאל לוי, שנפצע בחודש שעבר באורח קשה בפיגוע דקירה בראש העין, בישר היום (רביעי) כי נולד לו תינוק, וסיפר על התרגשותו הרבה: "זאת התשובה שלי לטרור. עם ישראל חי וקיים".

בפוסט בפייסבוק, פרסם לוי תמונה שלו עם אשתו והתינוק, ביציאתם מבית החולים בילינסון בפתח תקווה, וכתב: זה הניצחון שלי! לפני כמעט שלושה שבועות נולדתי מחדש, נפצעתי אנוש על ידי מחבל בראש העין (כן, זה אני). המחבל יימח שמו הצליח לדקור אותי 28 פעמים, ופצע אותי בצורה מאוד מאוד קשה שכמעט ואיבדתי את חיי".

"אבל אני ניצחתי! הנה היום, אחרי פחות משלושה שבועות, אני עומד על הרגליים .אני עומד על הרגליים כאוב אבל חזק".

"אני מודה לה', שהחליט שעדיין לא הגיע זמני ונתן לי עוד הזדמנות להמשיך ולחיות. תודה לאישתי היקרה, שלא עזבה אותי לרגע ונתנה לי את כל הכוח להחלים, להילחם ולהתחזק".

"זאת התשובה שלי לטרור, זאת התשובה שלי למחבל. הם מלמדים את הילדים שלהם לרצח ושנאה, אנחנו מלמדים את שלנו לחיים ולאהבה. זאת התשובה שלי לטרור, וזה הניצחון הגדול שלי. עם ישראל חי וקיים", חתם לוי את הפוסט.

כזכור, שירות הביטחון הכללי התיר בשבוע שעבר לפרסום כי פלסטיני תושב ג'נין נעצר בחשד לדקירתו של לוי באתר בנייה בראש העין. המעצר בוצע על ידי לוחמי הימ"מ, בעקבות מידע מודיעיני שסיפק שב"כ. מהמשטרה נמסר על מעצרם של אנשים נוספים נוספים, החשודים בסיוע למפגע.

תגיות:ראש העיןפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה