חדשות בארץ

הותר לפרסום: אירוע הדקירה בראש העין לפני שבוע וחצי – פיגוע

מידע ממוקד של שב"כ הוביל למעצרו של פלסטיני, תושב ג'נין, החשוד כי פעל ממניעים לאומניים כשדקר לפני כשבוע אזרח ישראלי באתר בנייה בראש העין. על שאר פרטי החקירה הוטל איסור פרסום

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

(עודכן: 17:05)

שירות הביטחון הכללי התיר היום (שלישי) לפרסום כי עצר פלסטיני תושב ג'נין, החשוד בדקירתו לפני כשבוע וחצי של אזרח ישראלי ממניעים לאומניים. הפיגוע התרחש באתר בנייה בראש העין, והישראלי נפצע באורח קשה.

מהודעת שב"כ עולה, כי עם היוודע התקרית, שירות הביטחון הכללי – בשיתוף המשטרה וצה"ל – החל בפעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת לצורך איתור הדוקר, על רקע החשד כי מדובר בפיגוע. הפלסטיני, ששהה באופן בלתי חוקי בישראל, נעצר ביום חמישי האחרון על ידי לוחמי הימ"מ של המשטרה.

המידע המודיעיני שסיפק שב"כ הוביל את הלוחמים לכתר מבנה בפאתי ג'נין, שעל פי ההערכה המפגע הסתתר בו. בשל החשש כי המחבל חמוש, שלחו לוחמי היחידה כלב תקיפה אל תוך המבנה שאיתר אותו וסייע במעצרו. בחיפוש על גופו אותרה סכין. מהמשטרה נמסר, כי שלושה נוספים נעצרו בחשד שסייעו למפגע, שמחקירתו עלה החשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני. שאר פרטי החקירה מצויים תחת איסור פרסום.

לאחר תקרית הדקירה, דיווחו במד"א על "גבר שנפצע ככל הנראה במהלך קטטה, ברחוב אליהו הנביא בראש העין". חובש בכיר על אופנוע מד"א, אייל עטייה, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו גבר בשנות השלושים מעורפל הכרה, עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן נוזלים, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

מעצר המפגע, תיעוד ממצלמת קסדה של אחד לוחמי הימ"מ (סרטון: דוברות המשטרה)

תגיות:שב"כפיגוע דקירהימ"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה