חדשות בארץ

הנרצח בפיגוע הדקירה: הרב שי אוחיון הי"ד, אב לארבעה

הנרצח בפיגוע הדקירה בפתח תקווה הוא הרב שי אוחיון הי"ד, חסיד ברסלב בן 39, תושב העיר. המחבל, תושב אזור שכם, ניסה לברוח מזירת הפיגוע אולם נתפס והועבר לחקירת שב"כ. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הלב כואב. נפעל להריסת בית המחבל"

זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)
אא

הותר לפרסום כי הנרצח בפיגוע הדקירה, שהתרחש בצהריים (רביעי) בפתח תקווה, הוא הרב שי אוחיון הי"ד, תושב העיר בן 39. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, הקטן שבהם בן ארבע.

הרב אוחיון השתייך לחסידות ברסלב. עד לפני שנתיים הוא התגורר עם משפחתו במושב שער אפרים שבאזור השרון, בו כיהן כרב בית כנסת. הוא חזר בצהריים מלימודיו בכולל, כאשר סמוך לצומת סגולה דקר אותו המחבל בפלג גופו העליון ופצע אותו אנושות. הוא פונה לבית החולים בילינסון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המחבל – פועל פלסטיני בן 46 עם אישור עבודה בישראל, המתגורר בכפר סמוך לשכם – ניסה להימלט מהמקום, אולם נתפס והועבר לחקירת שב"כ.

דוד יוסף מוגרבי, חברו של הנרצח, סיפר לחדשות 13: "הכרנו לפני 11 שנה כשחיפשתי מקום לימודים. הוא היה קודש בחייו וקדוש גם עכשיו. הוא למד במסירות, הוציא בהתחלה תואר לרב מושב ואחרי זה תואר לרב אזורי, התקדם הלאה והוציא תואר לרב עיר בגיל 39 עם אישה צעירה וארבעה ילדים", 

"המשפחה מסרבת להאמין – לא מעכלת", הוסיף מוגרבי. "הרבה אנשים מהקהילה שלו, שהיה הרב שלהם, לא מאמינים ולא מעכלים. הוא לא היה מסוגל לעשות רע לאנשים".

קרוב משפחה של הרב אוחיון אמר ל-ynet כי "כולם היו באים לשמוע" את השיעורים שהעביר בשער אפרים. "הוא ידע להגיע ולגעת בכל אחד בשיעורים. זו אבדה כבדה". עוד הוסיף כי הנרצח היה "בעל מושלם, אבא מושלם וחתן מושלם. אשתו בבית לא מעכלת, היא בהלם. זה לא נתפש".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא הודעת אבל על הירצחו של הרב אוחיון: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה. הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר".

סגן שר הפנים, חבר הכנסת יואב צור, אמר: "המום ומזועזע על הירצחו של הרב שי אוחיון הי"ד, אב לארבעה, תלמיד חכם ומבכירי חסידי ברסלב בעיר פתח תקווה. שולח תנחומים לאלמנה ולילדים ולמשפחתו הרחבה".

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, ביקש אף הוא להשתתף בצערה של המשפחה ולחזקה בשעתה הקשה: "לצערי הרב התבשרנו בשעות האחרונות על אירוע קשה בו נרצח תושב העיר שי אוחיון ז"ל, על ידי מחבל בן עוולה. עיריית פתח תקוה תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה האבלה ולתת להם מענה ככל שיידרש. לצד האירוע הקשה, אני מודה לכוחות הביטחון וההצלה על פעילותם המהירה ועל תפיסת המחבל המתועב. אני קורא לגורמים האמונים על הנושא למצות את הדין במהרה עם המחבל ועם אלו שסייעו לו".

תגיות:פתח תקווהפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה