חדשות בארץ

הרוג בפיגוע דקירה בפתח תקווה, המחבל נתפס

המחבל, פועל פלסטיני בן 46 עם אישור עבודה בישראל, דקר גבר בן 39 ופצע אותו באורח אנוש. הפצוע פונה לבית החולים בילינסון, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו

זירת הדקירה (קרדיט צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)זירת הדקירה (קרדיט צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)
אא

(עודכן: 14:44)

גבר ישראלי בן 39 נרצח בצהריים (רביעי) בפיגוע דקירה סמוך לצומת סגולה בפתח תקווה. הוא אותר על ידי אזרחים כשהוא מחוסר הכרה על המדרכה, עם דקירות בפלג גופו העליון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהוזעקו לזירה, העניקו לפצוע טיפול ראשוני ופינו אותו במצב אנוש לחדר הטראומה בבית החולים בילינסון. למרות מאמצי הרופאים, הם נאלצו לקבוע את מותו.

(סרטון: תיעוד מבצעי מד"א)

המחבל – פועל פלסטיני בן 46 עם אישור עבודה בישראל, המתגורר בכפר סמוך לשכם – ניסה להימלט מהמקום וברח לכיוון צומת סגולה. אזרח שהיה בזירה רדף אחריו, הצליח להשיגו ולהפילו לאחר שהלם בו עם אלה. הוא נעצר לאחר מכן על ידי שוטרים, שעל גופו הסכין, והועבר לחקירת שב"כ.

תיעוד בריחת המחבל מהזירה (קרדיט: חברת נתיבי ישראל)

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקווה, חזקי פרקש, סיפר: "בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים, והעלינו לניידת טיפול הנמרץ של מד"א כשמצבו קריטי".

פראמדיק מד"א אילן מועלם וחובש בכיר במד"א, חזי גוטמן, הוסיפו: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות מדממות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים.

תגיות:דקירהפתח תקווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה