חדשות בארץ

ישראל ואיחוד האמירויות: שיתוף פעולה מיידי – בתחום הבריאות

על פי ההודעה המשותפת שמסרו שרי הבריאות של שתי המדינות, לאחר שיחה שקיימו, סוכם על "שיתוף פעולה ראשון ומיידי" בתחום הבריאות ועל כינון משלחות של אנשי עסקים: "בשורה מעולה למדינות שלנו"

דובאי (צילום: שאטרסטוק)דובאי (צילום: שאטרסטוק)
אא

שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר הבריאות של איחוד האמירויות, עבד אל-רחמן בן מוחמד אל-עוויס שוחחו היום (שני) בטלפון. בהודעה משותפת מטעמם, נמסר כי הם סיכמו על "שיתוף פעולה ראשון ומיידי" בין ישראל לאיחוד האמירויות בכל הנוגע לנושא הבריאות.

"השיחה בין השניים התנהלה ברוח טובה, מתוך רצון אמיתי לקיים שיתופי פעולה הדוקים בין שתי המדינות", נאמר בהודעה. "השניים קבעו כי מדובר ב'בשורה מעולה למדינות שלנו', וסיכמו למנות בכל משרד אחראי על הקשר עם המדינה השנייה, בדגש על מאבק משותף בקורונה".

עוד סוכם, כי שתי המדינות יכוננו כבר עתה משלחות של אנשי עסקים על מנת להתחיל בעסקים משותפים. עם דעיכת נגיף הקורונה, יפעלו המדינות גם לחילופי סטודנטים.

בהמשך לשיחתו עם מקבילו האמירתי, אמר השר אדלשטיין: "השלום עם איחוד האמירויות נותן הזדמנות מצוינת לאזרחי ישראל ואיחוד האמירויות לקשר הדוק, שיניב פירות לשני הצדדים. שר הבריאות האמירתי הוא שותף אמת של ישראל. יש לישראל חבר באמירויות".

תגיות:משרד הבריאותיולי אדלשטייןאיחוד האמירויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה