חדשות בעולם

הנס שמרגש את פרו: תינוק שנולד במשקל קילו וקצת כתוצאה מהקורונה - החלים כליל

תינוק שנולד בפרו לפני כחודש במשקל קילו וקצת בלבד וכשהוא סובל מנגיף הקורונה - לאחר שנדבק מאמו, החלים כליל 

תינוק הנס שהחלים מהקורונהתינוק הנס שהחלים מהקורונה
אא

לפני כחודש נולד בבית החולים 'אדגרדו רבגליטי' בפרו תינוק בשם ג'ורגיטו - וזמן קצר לאחר מכן נוצרה סביב מיטתו המולה רבתי. הסיבה: התינוק נולד במשקל של קילוגרם אחד וקצת בלבד וכשהוא נגוע בוירוס הקורונה - לאחר שככל הנראה נדבק מאמו שאובחנה עם הנגיף.

אמו ליסי בת ה-27 חוותה סיבוכי הריון ונאלצה ללדת אותו בשבוע ה-23 להריונה, במחלקת סיוע חירום בבית החולים. "זה התינוק במשקל הקטן ביותר שנולד עד כה, לאם שאובחנה עם נגיף הקורונה. לצערנו גם הוא נדבק בקורונה כתוצאה מהקרבה אל אמו, אך הוא נאבק בכל כוחו לנצח את המחלה", אומרת ד"ר מרילו פצ'אס ממחלקת טיפול נמרץ ילדים. 

לדבריה, "ג'ורגיטו הוא התינוק הקטן ביותר שהיחידה שלנו טיפלה בו אי פעם".

כשסיכוייו של התינוק שאפו לאפס בשל הריאות שקרסו, הוא הושם בחממה בזמן שאמו מתאוששת מהנגיף ולמרות הקושי והפסימיות של חלק מן הרופאים - שניהם הצליחו לבסוף לנצח את המחלה. 

"התחזיות לא היו מעודדות", משחזרת ליסי בפוסט שפורסם באתר האינטרנט של 'אסאלוד' - הגוף לביטוח בריאות סוציאלי בפרו. "אנחנו נלחמים קשה ביחד, בעזרת הרופאים מהטיפול נמרץ ושירות הילדים, שהמחלה לא תחזור. הרופאים כאן הם המשפחה השנייה של הבן שלי, וזה נותן לי תחושת ביטחון שהם דואגים לו. אני עוזבת את בית החולים היום כשאני רגועה ושמחה לראות שהוא בידיים טובות".

"אנחנו שמחים לאשר שג'ורגיטו נבדק שוב הבוקר לגילוי הקורונה, והבדיקה יצאה שלילית. הוא אפילו העלה קילו אחד נוסף במשקל, וזה משמח אותנו מאוד". הרופאים גם אמרו כי התינוק הקטן יישאר בבית החולים עד שהוא יעלה עוד קצת במשקל, ומשקלו יאפשר את שחרורו הביתה. 

תגיות:נסתינוקקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה