חדשות בארץ

ליאת בן ארי ובעלה זומנו לחקירה בעיריית ראש העין

התובעת הראשית בתיקי נתניהו זומנה יחד עם בעלה לחקירה בעיריית ראש העין, בחשד לחריגות בנייה שביצעו בנכס בעיר הנמצא בבעלותם. החקירה תתקיים בתחילת החודש הבא

ראש העין, אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק). בעיגול: בן ארי (צילום: מרק ישראל סאלם, פול)ראש העין, אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק). בעיגול: בן ארי (צילום: מרק ישראל סאלם, פול)
אא

עורכת הדין ליאת בן ארי, המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית והתובעת הראשית במשפט נתניהו, זומנה יחד עם בעלה לחקירה בעיריית ראש העין, וזאת בחשד לחריגות בנייה שביצעו לכאורה בבית בעיר הנמצא בבעלותם.

בעלה של בן ארי, אביב שוויקי, רכש בראש העין וילה לצורכי השקעה, במסגרת קבוצת רכישה. פקח בנייה עירוני שהגיע לנכס בחודש פברואר רשם דוח, ממנו עלה כי בבית בוצע פיצול ללא היתר, פעולה המהווה לכאורה עבירת בנייה. בעקבות הדוח, הגישו בני הזוג בקשה בדיעבד לקבלת היתר לפיצול, בהתאם לתיקון לחוק תכנון הבנייה המאפשר זאת. חקירתם של בני הזוג בעיריית ראש העין תתקיים בתחילת החודש הבא, ובסופה יחליטו בעירייה האם להגיש נגדם כתב אישום בפרשה.

בתגובה לדיווחים השונים בפרשה, נמסר מטעמה של בן ארי כי היא אינה מעורבת בהשקעותיו ובעסקיו של בעלה: "מדובר בנכס שנרכש על ידי קבוצת רכישה שבה השקיע בעלה של עו"ד בן ארי. לא מדובר בדירת המגורים המשותפת של בני הזוג והמשפחה. נושא פיצול הנכס, שבנייתו הושלמה לפני כחצי שנה, אמור להיות מוסדר באמצעות הוראת השעה החוקית הרלבנטית (תיקון 117 לחוק התכנון הבנייה)".

בעקבות הדיווחים על זימונם של בן ארי ובעלה לחקירה, נמסר מעיריית ראש העין כי "תיק החקירה תלוי ועומד ולא ניתן להתייחס לתוכנו. כשתסתיים החקירה התיק יועבר לתביעה ככל תיק אחר, והתביעה תקבל החלטה כפי שתמצא לנכון".

תגיות:ראש העיןליאת בן אריעבירת בנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה