חדשות בארץ

גנץ: "נתעקש בנושא התקציב"; הליכוד: "האזרחים לפני הכל, אשר את התקציב"

יו"ר כחול לבן הבהיר, כי אין בכוונתו להתפשר בסוגיית התקציב: "אין אף כלכלן שתומך בתקציב לחגים, זה קשקוש". בליכוד מסרו בתגובה, כי "גנץ שוב לא רצה לבוא היום לבית ספר. גנץ, אזרחי ישראל לפני הכל – תאשר את התקציב עוד היום"

גנץ ונתניהו (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)גנץ ונתניהו (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
אא

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, התייחס היום (ראשון) למשבר הפוליטי עם הליכוד על רקע סוגיית התקציב, והבהיר כי אין בכוונתו להתפשר על דרישתו לתקציב דו-שנתי. "אין אף כלכלן שתומך בתקציב לחגים, זה קשקוש", אמר בישיבת שרי מפלגתו. "צריך להגיד את האמת – אנחנו רוצים תקציב למדינה והם רוצים תקציב פוליטי. אנחנו רוצים לפתור את בעיות המשק והחברה, זו הסיבה שאנחנו מתעקשים ולא תהיה תזוזה".

"יש רק שני אנשים שרוצים בחירות ותשעה מיליון שלא רוצים ולא צריכים", הוסיף גנץ. "אין אמת אחרת. אחד רוצה לשפר את מצבו הפוליטי והשני את מצבו המשפטי והאישי".

"שלא יהיה לאף אחד ספק: כחול לבן גאה על הכניסה לממשלה", הצהיר יו"ר כחול לבן. "זיהינו שעה קשה והתגייסנו למלחמה אמיתית על החברה הישראלית, על הכלכלה, על המובטלים, על העצמאים, על משפחות שיהיה להן עם מה ללכת למכולת. מעולם לא הצטערתי ולא אצטער על עשיית הדבר הנכון לטובת מדינת ישראל".

בתגובה לדברים, נמסר מהליכוד: "במקום לבוא לממשלה ולאשר תקציב של 8.5 מיליארד שקלים לאזרחי ישראל, בני גנץ שוב לא רצה לבוא היום לבית ספר. גנץ, אזרחי ישראל לפני הכל – תאשר את התקציב עוד היום".

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, הזהיר – בריאיון לערוץ כנסת – כי אם גנץ לא יסכים לתקציב חד-שנתי, "זה אומר שהוא הביא עלינו בחירות, ונצטרך ללכת לציבור ולשאול את דעתו על זה. אני מאוד מקווה שאולי יימצא פתרון אחר, שבזכותו נוכל להקים ממשלה חליפית, אבל אם לא – נלך למערכת בחירות מאוד לא טובה ולא נכונה בעת הזו, אבל זה מה שיש. בעניין הזה אנחנו לא קובעים את ההחלטות, אלא כחול לבן".

"מה שנכון לכלכלת ישראל זה תקציב חד-שנתי", המשיך זוהר. "הפלא ופלא שכל הכלכלנים, שבהתחלה תמכו בתקציב חד-שנתי, משנים פתאום את דעתם בלחץ התקשורת. זה לא מפתיע אותי, כי בסוף כולם מתגייסים נגד הליכוד ונגד עמדת ראש הממשלה".

תגיות:בני גנץהליכודכחול לבןמיקי זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה