חדשות בארץ

ח"כ זוהר הודיע: הסנקציות נגד חברי הליכוד מבוטלות

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, הודיע לחברי הכנסת ולשרים במפלגתו עליהם הוטלו סנקציות בשל היעדרותם מהצבעות במליאה, כי החליט לבטלן: "זה הזמן לאחד את השורות"

זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, הודיע היום (ראשון) כי החליט לבטל את הסנקציות שהוטלו לאחרונה על חברי כנסת ושרים במפלגתו.

במכתבים ששלח לחבריו למפלגה, עליהם הוטלו הסנקציות, כתב זוהר: "בשבוע החולף בחנתי את התנהלות הסיעה, ולשמחתי ראיתי סיעה מתפקדת במשמעת קואליציוניות ובעבודה יעילה ופורייה".

"עובדה זו הביאה אותי להחליט על ביטולן של הסנקציות שהוטלו על חברי הסיעה, מתוך אמונה שההתנהלות הטובה והחיובית אותה סיגלנו תימשך גם בעתיד", הוסיף זוהר. הוא התריע, עם זאת, כי "התנהלות לא תקינה בהמשך הדרך עלולה לגרור אותנו לשבר נוסף, ועל כן אני פונה לכל אחד ואחת מחברי הסיעה להמשיך להתנהל בצורה טובה ואחראית".

בחשבון הטוויטר שלו כתב זוהר, כי "רק בזכות עבודה משותפת, בעזרת השם נוכל להביא עוד המון הישגים חשובים למדינת ישראל. זה הזמן לאחד את השורות. כשאנחנו עובדים ביחד, אנחנו יותר חזקים יותר מכולם".

בסוף החודש שעבר הודיע זוהר על שורה של סנקציות פרלמנטריות נגד חברי כנסת ושרים בליכוד, שנעדרו מההצבעה על חוק ההמרה ומהצבעות נוספות. הסנקציות כללו הוספת תורנויות לשרים במליאה ומניעת חברי הכנסת מהגשת הצעות חוק.

כזכור, מספר שעות לאחר פרסום הודעת הסנקציות של זוהר, נחשפה יוזמה בליכוד להדחתו של זוהר. על פי חלק מהדיווחים, היוזמה זכתה לתמיכתם של 12 חברי כנסת. ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהעניק גיבוי לזוהר בצעדי המשמעת בהם ביקש לנקוט, שוחח עם חבר הכנסת שלמה קרעי, שהוביל את מהלך ההדחה, ולחץ עליו להקפיא את המהלך. קרעי אישר לאחר מכן, כי נענה לבקשתו של נתניהו.

תגיות:הליכודמיקי זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה