חדשות בריאות

1,700 חולי קורונה ביממה האחרונה, מניין הנפטרים עלה ל-564

על פי נתוני משרד הבריאות, 355 חולים נמצאים במצב קשה, ביניהם 104 מונשמים. שר הבריאות יולי אדלשטיין: "סגר זה הכדור האחרון שנשאר לך בקנה"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות מסר הבוקר (רביעי), כי אתמול אובחנו בישראל 1,700 חולי קורונה חדשים. מאז אמש, נפטרו חמישה חולים נוספים, ובכך עלה מניין הנפטרים ל-564.

על פי הנתונים, 24,866 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 745 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 355 חולים מוגדר קשה, ביניהם 104 מונשמים. 135 חולים נמצאים במצב בינוני. מתחילת ההתפרצות אותרו 76,763 נדבקים, מתוכם החלימו 51,331.

שר הבריאות יולי יואל אדלשטיין הגיע היום לוועדת החוקה של  הכנסת, לדיון בהגבלות הקורונה שהוטלו על בתי הכנסת. במהלך הישיבה התייחס השר לאפשרות של הטלת סגר, והבהיר כי מבחינתו "סגר זה הכדור האחרון שנשאר לך בקנה. אם אתה מביא לסגר כללי, ותוך שבועיים-שלושה אתה עדיין עם אותה תחלואה – אתה צריך להרים ידיים ולומר 'אין לנו מה לעשות מול המחלה'. אנחנו עושים הכל על מנת לא להגיע לשם, למנוע סגר – אבל זה תלוי מאוד בשמירה על ההנחיות".

אדלשטיין ציין, כי ניכרת הקפדה "מאוד יפה" של הציבור בתחומים שונים – "הרבה יותר מסכות, שמירה רבה יותר על הכללים". הוא ציין, עם זאת, כי הוא מקבל הזמנות לחתונות בסגנון של "נבוא בהמונינו להפגין לכבוד הזוג, למען בניית בית נאמן בישראל". לדבריו, "יוציאו משם עשרות שרשרות הדבקה, ואף אחד לא ירוויח מכך".

בתוך כך, יועצת של אחד מחברי הכנסת פנתה הבוקר למרפאת הכנסת ואמרה כי אינה חשה בטוב. לאחר בדיקה שערך לה הצוות הרפואי במקום, הוחלט לפנותה באמצעות מד"א להמשך בירור בבית החולים. לשכתו של חבר הכנסת נסגרה עד להודעה חדשה.

תגיות:משרד הבריאותיולי אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה