חדשות בריאות

המחליפה של סדצקי: ד"ר שרון אלרעי מונתה למ"מ ראש השירות לבריאות הציבור

סגנית המרכז הרפואי כרמל, ד"ר שרון אלרעי, מונתה למ"מ ראש השירות לבריאות הציבור. שר הבריאות יולי אדלשטיין: "חיזוק משמעותי לקטיעת שרשרת ההדבקה"

אדלשטיין (צילום: אוליביה פיטוסי). בעיגול: ד"ר שרון אלרעיאדלשטיין (צילום: אוליביה פיטוסי). בעיגול: ד"ר שרון אלרעי
אא

שר הבריאות אדלשטיין ומנכ"ל משרדו, פרופ' חזי לוי, הודיעו היום (שלישי) על מינויה של סגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל בחיפה, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, לתפקיד מ"מ ראש השירות לבריאות הציבור. אלרעי תחליף את פרופ' סיגל סדצקי, שהודיעה לפני שלושה שבועות על התפטרותה. המינוי אושר על ידי נציב שירות המדינה.

ד"ר אלרעי, מומחית בפנימית ובבריאות הציבור, סיימה התמחות במחלות זיהומיות ומסיימת בימים אלו התמחות במנהל רפואי. במסגרת תפקידה כסגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל, היא ניהלה את מערך האיכות והבטיחות בבית החולים, והובילה פרויקטים שונים, בין השאר בתחום שיפור הרצף הטיפולי בית חולים-קהילה.

בין השנים 2013-2010 הייתה אלרעי האפידמיולוגית הראשית של מדינת ניו המפשייר בארצות הברית. במסגרת תפקידה, היא שימשה כגורם המנחה והמפקח בנושא בריאות הציבור במדינה, בהיבט של מחלות זיהומיות, אחראית לחקירת התפרצויות מחלות זיהומיות, והייתה הגורם המקשר בין משרד הבריאות בניו המפשייר לבין המרכזים לבקרת מחלות ולמניעתן (CDC).

שר הבריאות יולי אלדשטיין אמר, כי "ד"ר שרון אלרעי מהווה חיזוק משמעותי למערך שירותי הבריאות במשרד ולפעולות לקטיעת שרשרת ההדבקה. בכך היא מצטרפת לשני חיזוקים משמעותיים נוספים שהבאתי בשבועות האחרונים: מנכ"ל המשרד פרופ' לוי והפרויקטור פרופ' גמזו. אני בטוח ששלושתם יחד, כאחראים – כל אחד בתחומו – על המאבק בנגיף הקורונה, יביאו בשורה לאזרחי ישראל בפעילות אינטנסיבית אל מול הקורונה. אני מודה לד"ר אלרעי על הירתמותה למערכה וכניסתה מתחת לאלונקה".

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, הוסיף: "אנו רוצים להודות לפרופ' סיגל סדצקי על פועלה במשרד הבריאות למען בריאות הציבור, ובפרט בתקופת מגפת הקורונה. נאחל לה הצלחה בהמשך דרכה".

"נושאי בריאות הציבור הינם מעיסוקי הליבה של משרד הבריאות בשגרת היום יום, ונוגעים לכל אחד ואחת מאיתנו בתחום האישי ובתחומי השירותים שאנו מקבלים. ד"ר שרון אלרעי-פרייס תוכל לתרום רבות מניסיונה העשיר, ויחד עם הנהלת משרד הבריאות והרופאים, הרופאות והאחיות במחוזות, תחזק הן את הלחימה במגפת הקורונה והן את הטיפול בפרט בתחומי עיסוקה".

בתגובה להודעה הרשמית על מינויה, מסרה ד"ר אלרעי: "אני מודה על ההזדמנות, וגאה להצטרף לצוות המצוין שמוביל את ההתמודדות הלאומית עם משבר הקורונה. אני בטוחה שבשילוב כוחות נוכל לעצור את המגפה, לנהל חיים תקינים ולשמור על הבריאות של כולנו".

תגיות:משרד הבריאותיולי אדלשטייןנגיף הקורונהשרון אלרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה