נטורופתיה ורפואה טבעית

מהם הדברים שגורמים לנו להיות חולים?

שתי סיבות עיקריות גורמות לנו לחלות: רעילות בגוף ורעילות בנפש. איך מטפלים בהן?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

המחלות צריכות להעיר את האדם לשנות את הרגליו הפסולים. הרעלים שיוצרים את המחלות חודרים לגוף דרך העור, הנשימה ומערכת העיכול. בנוסף, האדם המודרני יושב רוב היום, ולכן לא נע מספיק (חלק מהרעלים יוצאים דרך זיעה), לא נושם מספיק ולא ישן מספיק (ניקוי מסיבי מתרחש בשינה). הרגלים רעים אלו פוגעים בגוף ומחלישים אותו ואת מערכת ההגנה שלו, שעסוקה רוב הזמן בפינוי הרעלים ולא בטיפול במחלות. על כן, אנשים חולים במחלות כרוניות ותחלואים קטנים ושונים.

הסיבות העיקריות למחלות:

רעילות בגוף - מחלה נגרמת כאשר יש הרבה רעלים ממזון ופסולת מהרקמות המתות שמתחלפות בחדשות. כיום יש דעות האומרות שהגוף ניזוק גם מזיהום קרינתי מאנטנות סלולריות ומכשירים אלקטרוניים וחשמליים הסובבים אותנו. אנשים לא מייחסים לכך חשיבות, אך ייתכן שהם אחד הגורמים למחלות בדורנו, פרט לתזונה (על כך בהרחבה במהדורה החדשה של ספרנו "רזי התזונה" שתצא בחודש הקרוב בעז"ה). על מנת לפלוט את הרעלים מהגוף, צריך לבזבז אנרגיה יקרה שלו. אכילה לא נכונה והיחשפות לסביבה מזוהמת מקרינה יוצרות פסולת רבה מדי, ומבזבזות אנרגיה שאמורה ללכת לניקוי וריפוי.

רעילות בנפש - מחלה נגרמת גם כאשר ישנה תשישות במערכת העצבית ממתח נפשי ורגשי. המערכת העצבית נחלשת, וקשה לה לפנות רעלים. האדם צריך אברי פינוי פסולת חזקים ולא מותשים וחסומים - עור נקי ממריחות של קרמים לא טבעיים ומשחות שונות, כבד לא שומני המתפקד היטב, כליות חזקות, ריאות ללא ליחות ומעיים ללא עצירות. חשוב לדעת כי טיפולי מגע מחזקים את המערכת העצבית, ולכן גם הם, בנוסף לתזונה מנקה, יכולים לעזור לגוף לפלוט רעלים. מחלת הנשיקה (מונו), התמוטטות עצבים, פיברומיאלגיה, עייפות כרונית ודומיהם, מניסיון אישי, נגרמים בעיקר מרעילות נפשית בגלל עומס בנפש מעומס מטלות בחיים. ניקוי רעלים עוזר מאוד בריפוי של מחלות אלה, ובעיקר אם משנים את אורח החיים המערבי הלחוץ והעמוס.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:מחלותרעלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה