נטורופתיה ורפואה טבעית

אכינצאה פורפוריאה - חיסון טבעי לשפעת

כיצד מועילה האכינצאה לטיפול בשפעת, ולמה מומלץ ליטול בחורף גם פרופוליס?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האכינצאה, הידועה בכינוי "קיפובנית ארגמנית", היא אחד מצמחי המרפא הפופולאריים ביותר בעולם – ידועה כאחד הצמחים היעילים והנחקרים לחיזוק ולתמיכה במערכת החיסון.

זה יותר ממאה שנה נוהגים מיליוני אנשים בארצות הברית ובאירופה להשתמש באכינצאה בתגובה לסימן ראשון של הצטננות או שפעת, לטיפול בדלקות בדרכי הנשימה, דלקות אוזניים וזיהומי פטריות, וכן במחלות עור דלקתיות זיהומיות לרבות פרונקלים ואקנה. כמו כן, לאכינצאה פעילות ניקוז לימפתי חזקה, והיא גם מסייעת בתהליכי פינוי רעלים ובהפחתת עומסים מטאבוליים המאפיינים מצבי מחלה רבים.

האכינצאה מחזקת את מערכת החיסון אשר נלחמת בזיהומים על ידי ייצור נוגדנים, ומגדילה את מספר תאי הדם הלבנים הנלחמים בזיהומים.

עם תאי הדם הלבנים נמנים הלימפוציטים הנלחמים בנגיפים, תאי הרג טבעיים (NATURAL KILLER CELLS) התוקפים גידולים, ומיקרופאג'ים המחסלים חיידקים גורמי מחלות.

יותר מ-400 מחקרים על אכינצאה פורסמו, מהם בעלי בקרה איכותית במיוחד. באחד המחקרים עקבו אחרי 108 מטופלים החולים בשפעת חמורה. חצי מהמטופלים קיבלו אכינצאה, והשאר תרופת דמה לאחר שמונה שבועות הראו התוצאות כי אנשי הקבוצה שטופלה הבריאו אחרי זמן קצר יותר, וגם נשארו בריאים למשך זמן רב יותר.

מנה יומית של אכינצאה היא אמצעי מניעה מצוין בעונת הצינון והשפעת.

 

פרופוליס

מוצר מיוחד נוסף המועיל מאוד בעונה זו הוא הפרופוליס.

הפרופוליס הוא מוצר כוורת המיוצר על ידי הדבורים. ההתעניינות בו החלה בעקבות התפעלות האדם מחיי הדבורים. בכוורת, הטמפרטורה מגיעה ל-35 מעלות צלסיוס, והלחות - ל-95%. אלה הם תנאים אידיאלים להיווצרות עובשים והתפתחות של חיידקים, אך בכל זאת אין זיהומים בכוורת. הדבורים נוהגות למרוח את הפרופוליס בפתחי הכוורת, בתאים בהם המלכה מטילה את הביצים, בחלות הדבש ובכל הסדקים בכוורת.

הפרופוליס מכיל מעל 22 תרכובות שונות, כשהמרכיב הבסיסי הוא הפלבנואידים, המספקים לפרופוליס את תכונותיו הרבות לחיזוק מערכת החיסון. חומר זה הוא בעל פעילות אנטי חיידקית, בעיקר נגד חיידקים העמידים בפני חומציות הקיבה ומיני סלמונולה. הוא גם בעל פעילות אנטי פטרייתית. במחקר נמצא כי החומר הפעיל שבו, מסוג הפוליפנולים, מפחית התפתחות סרטן. לפרופוליס גם תכונות נוגדות חמצון, הוא בעל אפקט אלחושי (מרדים) מקומי, וכמו כן מסייע בריפוי פצעים.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הרבנית ר. בצרי (ללא עלות), חייגי 073-2221240

תגיות:שפעתחיסוןבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה