פעילות הידברות

Whatsapp4you – הצטרפי למיזם החיזוק האדיר של הידברות

מדריכה אחת, 3 תלמידות ושיחת וידאו יומית אחת בוואטסאפ – המיזם החדש של הידברות רושם הצלחות כבירות. הצטרפי גם את

  • כ"א תמוז התש"פ
אא

הימים הללו הם ימים שבהם ניתן לראות עין בעין כיצד מתקיימת נבואתו של עמוס (עמוס ח', י"א), "הנה ימים באים... והשלחתי רעב בארץ. לא רעב ללחם, ולא צמא למים, כי אם לשמוע את דברי ה'".

עשרות אלפי יהודים צמאים לשמוע את דבר ה', ללמוד ולהתחזק בלימוד התורה ובקיום המצוות.

סביב חג הפסח יצאה הידברות בפרויקט מיוחד שנועד לתת מענה לכל אותם הצמאים לדבר ה'. המיזם האדיר של הידברות, Whatsapp4you, מצוות רבנים ואנשים שומרי מצוות ויראי שמיים, עם קבוצות של שלושה לומדים המעוניינים ללמוד ולהתחזק – לשיחת וואטסאפ וידאו יומית. 

זוהי יוזמה מהפכנית – בפעם הראשונה, ללומדים ולמתחזקים עצמם ישנה אפשרות לבחור מה ילמדו, מתי ילמדו וגם עם מי – וכך ליהנות משיעורים איכותיים שמותאמים להם בצורה מדויקת, ומאפשרים להם ללמוד ולהתקדם בקצב ובצורה שמתאימים להם. לחצו כאן.

איך זה עובד? בכל יום לומד הרב עם שלושת התלמידים בשיחת וידאו באמצעות וואטסאפ, במשך 15 דקות בלבד. שיעור קצר וקל לעיכול – אך מחזק ומלמד.

הפרויקט הפשוט אך העוצמתי הזה תפס תאוצה במהירות מדהימה, ותוך זמן קצר הצטרפו גם הנשים לפרויקט – עם מדריכות המצוותות לשלוש תלמידות לשיחות וידאו בדיוק באותו האופן.

בזמן הקצר שבו פועל המיזם, הוא כבר מצליח מעל ומעבר למשוער. אינספור תלמידים שהצטרפו למיזם הביעו את נכונותם להתחיל לשמור שבת ואף עשו זאת בפועל. לא מעט תלמידים זכו להשפעה לא רק בלימוד הישיר אלא בנושאים מקיפים כמו שלום בית, למשל, בתים רבים ניצבים על עומדם היום בזכות השיחות החשובות הללו.

ב', אחד התלמידים בקבוצות הוואטסאפ, אפילו החל בהכנות להיכנס ללימודים קבועים באחת הישיבות בארץ. הקורונה, אמנם, טרפה את הקלפים ועכבה את כניסתו בפועל, אך הוא ממשיך להמתין לרגע שבו יוכל להצטרף ללימוד הישיבתי, ומרגיש מוכן לכך בכל לבו.

גם בקבוצות הנשים נרשמים סיפורים מרגשים – ש' החלה, בעקבות הלימוד בקבוצות הוואטסאפ, לשמור שבת וגם צניעות, ואף נרשמה לאחרונה ללימודים במדרשיה. תלמידה אחרת באחת הקבוצות, שעמדה להתחתן, עשתה זאת בחתונה כהלכתה בתוך תקופת הקורונה, ואף קבלה על עצמה לכסות את ראשה.

 

דרושות מדריכות

לא מעט נשים זכו להתנדב כמדריכות במיזם הייחודי הזה, ולהדריך חילוניות ומסורתיות לקיים מצוות – בזמן קצר ביותר.

ב"ה, לאור הצלחת המיזם עד כה, ועקב ריבוי פניות של נשים יהודיות המעוניינות ללמוד ולהתחזק, למיזם Whatsapp4you דרושות נשים יראות שמים עם ניסיון בקירוב, להנחיית קבוצות וואטסאפ בווידאו וללימוד יומי קבוע עם נשים מתחזקות.

חושבת שיש לך הכישרון, היכולת והאחריות לעסוק במלאכת שמיים האדירה הזו? התקשרי אלינו! לפרטים חייגי 073-222-1240, או במייל yael@htv.co.il. ההשתתפות במיזם מותנית בוועדת קבלה.

תגיות:פעילות הידברותמיזם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה