מעניין

קורע לב: נקבת הברבור מתה מ’שיברון לב’ לאחר שנערים הרגו את אפרוחיה

קבוצת נערים באנגליה שגילו קן ביצים של ברבור, השליכו אבנים על הקן והרגו את רוב האפרוחים בטרם בקעו. כחודש לאחר מכן, היא נמצאה מתה בסמוך לקן

אמא ברבורה עם הביצה הנותרהאמא ברבורה עם הביצה הנותרה
אא

מרגש את הרשת: נקבת ברבור מתה מ"שיברון לב" לאחר שנערים בבולטון, אנגליה, הרגו במעשה וונדליזם את רוב אפרוחיה טרם בקעו מהביצים. הצעירים נראו זורקים לבנים ואבנים על הקן בסוף מאי השנה. עוברי אורח סיפרו שהנערים כיוונו לקן ששכן ליד תעלת מים, וששלוש מתוך שש הביצים שבקן התנפצו.

פעילים שראו את נקבת הברבור עומדת מעל הקן ביצעו אחריה מעקב וסיפרו שמעט לאחר מתקפת הנערים, הזכר נטש את הקן, כנראה מלחץ, ומאז שתי ביצים נוספות נעלמו. כמו כן, הם הוסיפו שהנקבה הוטרדה על ידי עופות מים, ברווזים וכלבים מאז אותה התקפה.

לפני מספר ימים, נקבת הברבור נמצאה מתה ליד הקן, כשלידה ביצה אחת בודדה שעדיין לא בקעה. אחד הפעילים, סם וודרו, אמר: "אין הרבה מה לומר, היא מתה משיברון לב. בן זוגה לכל החיים נטש אותה מהלחץ וכל הביצים שלה חוסלו".

על פי SWAN LIFELINE, עמותה שפועלת למען ברבורים פצועים וחולים, זה אינו מקרה נדיר שברבורים מתים משיברון לב, בעיקר לאחר שבן הזוג שלהם עוזב. לאחר שהמקרה העצוב פורסם ברשתות החברתיות, אלפי אנשים גינו את המעשה וכינו אותו כעצוב ואכזרי.

תגיות:קןברבורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה