חדשות בארץ

עוקץ ’הכרטיס הנטען’ בבני ברק: גניבת הענק נעצרה רגע לפני שזה היה מאוחר מדי

עשרות חנויות בבני ברק חוו בתקופה האחרונה עוקץ שמכונה בפי השוטרים 'עוקץ הכרטיס הנטען', אולם בימים האחרונים נמנע מקרה נוסף שאירע בחנות נוספת בעיר, הודות לעירנותה של הקופאית 

אא

עשרות חנויות בבני ברק חוו בתקופה האחרונה עוקץ שמכונה בפי השוטרים 'עוקץ הכרטיס הנטען', אולם בימים האחרונים נמנע מקרה נוסף שאירע בחנות נוספת בעיר, הודות לעירנותה של הקופאית. 

החנויות שנפלו בעוקץ סיפקו מוצרים בשווי אלפי שקלים ל'קונים' שהציגו את הכרטיס הנטען, כשלמעשה מדובר בכרטיס של 'דואר ישראל' שבאמצעותו ניתן לבצע רכישות, גם אם אין כסף בחשבון. 

השודדים גילו כי באמצעות הכרטיס הנטען של הדואר יש אפשרות להזין קוד שאותו מקבל הרוכש, והעסקה מכובדת על ידי בנק הדואר, גם במידה ואין כסף בכרטיס והוא ריק לחלוטין. לאור ריבוי התלונות על השיטה המפוקפקת שחנויות רבות כבר נפלו בה - ארגון 'השומרים' קיבל על עצמו לעקוב אחר הנעשה בעניין מקרוב. 

כך הגיעה אתמול (ד') הפנייה אודות חשוד שמסר כרטיס אשראי נטען לבעל חנות לכלי כסף, זאת לאחר שרכש מוצרים בשווי אלפי שקלים. כשהכרטיס הראה על סירוב החשוד אמר לקופאית שיש כסף בכרטיס וביקש ממנה להקליד קוד שיאשר את העסקה - אולם מתנדבי 'השומרים' שכבר קיבלו את הקריאה החשודה, עצרו את החשוד עד להגעתם של השוטרים. 

החשוד נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, ובארגון ה'שומרים' מבקשים להעלות את המודעות לעוקץ הכרטיס הנטען בקרב בעלי עסקים, בבני ברק ובערים נוספות: "דווחו לנו על כל חשד ופקחו עין אחרי נוכלים מהסוג הזה", הם אומרים. 

תגיות:בני ברקעוקץכרטיס נטען

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה