מעניין

לא יאומן כי יצולם: מצא 7 זחלים בתוך שקית ברוקולי אחת, וזה מה שהחליט לעשות איתם

מציאת חרקים במזון שלנו הוא אף פעם לא חוויה נעימה, אך כשזה קרה לפני שלושה ימים לשדרן רדיו מפורסם באנגליה - הוא החליט לנהוג קצת אחרת

אא

מציאת חרקים במזון שלנו הוא אף פעם לא חוויה נעימה, אך כשזה קרה לפני שלושה ימים לשדרן רדיו מפורסם באנגליה - הוא החליט לנהוג קצת אחרת.

סם דרלסטון קנה חבילת ברוקולי ברשת המזון הענקית 'טסקו', אך כשהתכוון להכין את תבשיל הירקות החביב עליו - נחרד. "היו שם לא פחות משבעה זחלים".

"טסקו, עמדתי לבשל את הירק האהוב עליי בכל הזמנים, ואחרי שקרעתי את הניילון, להפתעתי מצאתי זחלים בפנים", כך כתב דרלסטון בעמוד הטוויטר שלו, לצד תמונה שהנציחה את המראה הבלתי משובב. "הם ממש נחמדים", הוסיף פתאום 'טוויסט' בעלילה, כשהחליט להפוך את החוויה להומוריסטית. 

"החלטנו לשמור עליהם בבית כחיות מחמד שלנו", כתב שדרן הרדיו, תוך שהוא מתאר מדי יום את ההתפתחות של הזחלים, לעיני אלפי עוקביו. "החלטנו להעניק לו את השם סדריק, הוא מספרד - לפחות אנחנו מניחים שהברוקולי מגיע משם, והוא רוקד אחרי שהוא אוכל תרד כל היום".

עוד המשיך שדרן הרדיו לדווח על הזחלים שלו ועל שלבי התפתחותם מזחלים לפרפרים, כשלבסוף העלה לעמוד הפייסבוק שלהם את התמונה של פרפר צהוב שהתפתח מאחד הזחלים. 

תגיות:ברוקוליכשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה