חדשות בריאות

לראשונה מאז הפתיחה המלאה: שדרות חוזרת לקפסולות במוסדות החינוך

המתכונת החדשה תחל מחר, במסגרתה יתקיימו לימודים בקבוצות קטנות בגני הילדים וכיתות א'-ג'. תלמידי כיתות א'-י' ילמדו מרחוק, למעט כמה ימים בשבוע. שדרות היא העיר הראשונה שמפעילה את מסגרות הלימודיות בשיטת הקפסולות, שבוטלו לפני כשלושה שבועות

(צילום:יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום:יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

עיריית שדרות הודיעה היום (ראשון) על החזרתם של מוסדות החינוך לשיטת הקפסולות, כפי שננהגה עד להחלטת הממשלה לבטלה לפני כשלושה שבועות. המתכונת החדשה תחל מחר, במסגרתה יתקיימו לימודים בקבוצות קטנות בגני הילדים וכיתות א'-ג'. תלמידי כיתות א'-י' ילמדו מרחוק, למעט כמה ימים בשבוע. תלמידי כיתות י"א-י"ב יגיעו לבתי הספר רק החל מ-22 ביוני, לשעורי תגבור לקראת הבגרויות. בכך, הפכה שדרות לעיר הראשונה שמפעילה את מסגרות הלימודיות בשיטת הקפסולות.

ההחלטה התקבלה על ידי ראש העיר שדרות, אלון דוידי, שהודיע על כך לשר החינוך יואב גלנט ומנכ"ל המשרד שמואל אבואב. עוד החליטו בעירייה על החזרת האיסור להיכנס לגני שעשועים, לצד ביטול החוגים ותנועות הנוער. לפי העירייה, הצעדים החדשים נועדו "לעצור את התפשטות נגיף הקורונה במערכת החינוך בעיר". ראש העיר הוסיף כי ההחלטה התקבלה "כדי לא לקחת סיכונים מיותרים ולצמצם ככל הניתן את אפשרות ההדבקה של נגיף הקורונה. אני מקווה שבשבועיים הקרובים המצב בעיר יירגע ונוכל לחזור לפעילויות שונות".

אמש עדכן משרד הבריאות את העירייה על חולה קורונה מאומת בבית הספר היסודי "הרא"ה", בעקבותיו הוכנסו כלל תלמידי בית הספר לבידוד ביתי עד לתאריך 17 ביוני. בנוסף, בעירייה הודיעו על ביצוע בדיקות לכלל התלמידים וצוות העובדים - כ-350 במספר - ביום שני הקרוב.

עד כה אותרו 9 חולים בבית ספר מקיף כללי ע"ש גוטוירט וחולה אחד בבית ספר יסודי "תורני מדעי".  בעקבות האבחון, תלמידי א'-ג' בבידוד עד 14 לחודש. בבי"ס יסודי "מדעים אלון" לא אותרו חולים, אך הוחלט כי הוא יישאר סגור עד לקיום הערכת מצב עירונית.

ראש העיר קיים אתמול ישיבת הערכת מצב עם סגנו ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי, ומנכ"ל העירייה, טל טורן, כדי לתאם את מועדי הבדיקות עם קופות החולים ולקיים שיחות עם מנהלי בתי הספר שבו התפרץ הנגיף. "ראש העיר ימשיך בהתנהלות מול גורמי משרדי הבריאות והחינוך כדי לקבל החלטות לגבי המשך תפקוד מערכת החינוך בעיר", נמסר.

תגיות:שדרותקורונהמערכת החינוךמתווה הקפסולות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה